אוכל בדיסני וורלד | אורלנדו, פלורידה

נתחיל מהסוף – בדיסני וורלד יש אוכל טוב. טוב ממש.

אני חוזרת על זה בפוסטים לא מעט, כי אני שומעת את זה המון. מי שאומר שבפארקים של דיסני יש "רק אוכל של פארקי שעשועים", כנראה לא עשה מחקר מספק לפני הנסיעה, ופספס הזדמנויות קולינריות שוות מאד. כמובן – תוכלו למצוא פה גם המבורגרים, נקניקיות ופיצות. ואם יש איתכם מי שבררן באוכל, תצליחו למצוא לו בקלות מה לאכול. אבל גם יש אפשרויות נוספות – מגוונות, ייחודיות, מפתיעות ויפות (כן כן, "יפות" זו קטגוריה במקרה הזה 🙂 ראו למשל את המאכלים שדיסני הוציאה לכבוד האלווין השנה).

המסעדות בדיסני מחולקות לשתי קטגוריות עיקריות:
הסוג הראשון – מסעדות רגילות, הנקראות Table Service. אלו מסעדות בשירות מלא – מלצרים, תפריטים וכו'. יש כאלו שפועלות כבופה, יש בעלות תפריט קבוע מראש במחיר אחיד (Prix Fix) בהן אתם מקבלים מספר מנות לבחירה מתוך תפריט, אבל הסכום אותו תשלמו קבוע, ויש מסעדות רגילות ממש. בחלקן תוכלו למצוא מפגשים עם דמויות, ולרובן יש סיפורי רקע (כמו שרק דיסני יודעים לעשות) ועיצוב מלא אווירה.
הסוג השני – מסעדות מהירות, הנקראות Quick Service. במסעדות אלו תגשו להזמין בדלפק, וכשהאוכל שלכם יהיה מוכן תוכלו לקחת אותו ולמצוא מקום לשבת. לחלקן יש אזורי ישיבה גדולים, חלקן עם מקומות בודדים, ויש גם דוכנים – בהם לא תמצאו מקומות ישיבה כלל, ותצטרכו לקחת את האוכל שלכם לדרך ולמצוא מקום אחר לשבת בו.

הפארקים בדיסני וורלד גדולים, וכמו שתבדקו מראש אילו מתקנים יש ומה מהם יתאים לכם ולמי שמגיע איתכם – עשו כך גם באוכל.
קראו את הפוסטים, התייעצו בקבוצת הפייסבוק שלנו, או צרו קשר כדי שאתכנן עבורכם את הביקור בפארקים. אבל באיזו דרך שלא תבחרו – עשו כך שתגיעו מוכנים ולא תבזבזו את הזמן (והכסף!) שלכם על אוכל שלא שווה את זה.