חמשת ה'סנאקס' (מאכל "על הדרך") המלוחים הכי קלאסיים | דיסני וורלד

הסנאקס הקלאסיים של דיסניוורלד מגיעים בשני סוגים – מתוקים ומלוחים. על הסנאקס המתוקים של דיסניוורלד עברנו כבר, היום נעבור על חמשת הסנאקס המלוחים הכי קלאסיים שאפשר למצוא ברחבי הפארקים של דיסניוורלד.

5. פופקורן

הפופקורן הוא אולי החטיף הכי מובן מאליו ברשימה הזו. אבל הוא מגיע בכל כך הרבה צורות, ואפשר למצוא אותו בעגלות וחנויות רבות כל כך ברחבי הפארקים, שאי אפשר להתחמק מלציין אותו. אז נכון שאפשר למצוא אותו גם בגרסאות מתוקות (ממליצה במיוחד על פופקורן הקרמל שב- Karamell-Küche, באזור של גרמניה, בפארק אפקוט), אבל אנחנו כאן בשביל המלוחים. לא משנה אם תבחרו באחת מעגלות הפופקורן שפזורות ברחבי המג'יק קינגדם, או במקום קצת יותר יוקרתי – אין על הפופקורן של דיסני. ההמלצה שלי – הפופקורן הוא דרך מצוינת להנעים את ההמתנה שלכם למצעד או למופע. תפסו לכם מקום טוב ונשנשו 🙂

נאצ'וס דיסני וורלד סנאקס מלוחים

4. נאצ'וס

אני אוהבת נאצ'וס. עם סלסה, בלי סלסה, עם גווקאמולי או עם הר של תוספות – כשהיא עשויה טוב, זו בעיני מנה שמחה, טעימה ומנחמת (לא סתם התחתנתי עם בחור חצי מקסיקני 😉 ). אפשר להשיג ווריאציות שונות של מנות נאצ'וס במקומות שונים ברחבי דיסני וורלד. אני חושבת שהאופציה המועדפת (בתמונה) עלי נמצאת ב- La Cantina de San Angel. קוויק סרוויס ('מסעדה מהירה' – כזו שמזמינים את האוכל בדלפק, לוקחים אותו ובוחרים מקום לשבת) שנמצא ממש בכניסה לאזור של מקסיקו, אפקוט.

3. קורן דוג נאגטס - Corn Dog Nuggets

את הסנאק הזה ניתן למצוא רק במקום אחד שעושה אותו בדיוק כמו שצריך. קורן דוגז הן מאכל פופולרי ושמנוני שנמכר בירידים ברחבי ארצות הברית, ובדוכני רחוב. אלו למעשה נקניקיות על מקל, הטבולות בבלילה מבוססת קמח תירס, ומטוגנות בשמן עמוק. בדיסנילנד (שבאנהיים, קליפורניה) הקורן דוגז צריכות לקבל מקום של כבוד ברשימת המאכלים הקלאסיים. דיסני וורלד לעומת זאת, מתהדר בגרסה שונה קצת שמבוססת על אותו עקרון – רק עם מיני נקניקיות. אפשר למצוא אותן בקייסיז קורנר (Casey's Corner) בקצה של מיין סטריט, והן פשוט תענוג. יחס הבלילה – נקניקיה מעניק להן מרקם פריך במיוחד, והן הולכות מעולה עם חרדל, מיונז או כל רוטב שאתם אוהבים.

2. טרקי לג - Turkey Leg

ה-טרקי לג (רגל הודו), הוא למעשה "פולקע" הודו מעושן ומתובל. בין אם אתם מאלה שלא יכולים לוותר על נגיסה באחד כזה בכל ביקור שלכם בפארק, ובין אם אתם לא יכולים אפילו להביט בהן – אי אפשר להתכחש לעובדה שמדובר באחד החטיפים היותר איקוניים של דיסניוורלד. מעושן ומלוח, גדול (!!) וממלא, ניתן למצוא את ה'חטיף' הזה ברחבי הפארקים, ובעיקר בדוכנים במג'יק קינגדום.

פרעצל מיקי מאוס דיסניוורלד דיסנילנד

1. פרעצל מיקי מאוס - Mickey Pretzel

פרעצל מיקי היה 'סנאק' פופולרי בדיסנילנד עוד לפני שהופיע לראשונה בפארקים של דיסניוורלד. היום כשהוא כבר מככב בכל פינה (כמעט) ברחבי דיסני וורלד, הוא לגמרי נכנס במקום הראשון של הרשימה הזו. פרעצל בצורת הראש של מיקי מאוס, נגיס מבחוץ, לעיס מבפנים – חם וטעים.  אפשר לרכוש יחד איתו במחיר סמלי מטבל גבינה, שנקרא בחיבה בפי האמריקאים Plastic cheese (גבינת פלסטיק). אם תשאלו אותי – מטבל הגבינה הזה הוא לגמרי חובה, ומהווה חלק בלתי נפרד מחווית הפרעצל.

עכשיו תורכם:

איזה סנאק הכי בא לכם לאכול? אתם יותר בעניין של מלוחים או מתוקים? ספרו לי בתגובות!

מתכננים טיול לדיסני וורלד? צריכים עזרה? אשמח לעזור לכם בתכנון הטיול!

שתפו אותי 🙂