About me Disney Girl Blog דיסני גירל בלוג

"All Who come to this happy place:

-WELCOME-

Here age relives fond memories of the past..

And here youth may savor the challenge and promise of the future."

Walt Disney

קצת עלי

אני נֹעה.

כמו רוב הילדות, חלמתי מגיל צעיר להיות נסיכת דיסני (זו עם השיער האדום והסנפירים, אם אתם רוצים להיות ספציפיים). ביליתי שעות בצפייה בסרטים, האזנה לקסטות ואחר כך לדיסקים.

כבר כשביקרתי בפארק של דיסני לראשונה, ונחשפתי לעולם הקסום שוולט דיסני יצר במו ידיו, הבנתי למה קוראים לו The Happiest Place on Earth.
גיליתי איזה כח יש לבועה כזו, שבתוכה מתקיימים חיים אחרים לחלוטין. מקום שמאפשר לך לצאת מהעולם שלך, ולצעוד אל תוך עולם חדש שמורכב מחלומות.

דיסני זה מזמן לא לילדים בלבד.

לכן אני שמחה שאתם פה, ואתם מוזמנים להשאר 🙂

למה דיסני גירל?

הפארקים של דיסני אינם "רק" פרקי שעשועים, מלאים במתקנים ודוכני מזון מהיר… אלא פארקי נושא – Theme Parks, מלאים בהפתעות וסודות בכל פינה, אזורים מעוצבים עם אטרקציות שסוחפות אתכם אל עולמות קסומים, מסעדות יוקרה (כן כן!) לצד מטבחים מכל רחבי תבל ועוד.

את דיסני גירל יצרתי מתוך האהבה (ואולי התמכרות? 😉) למקומות האדירים האלה, וכמענה לצורך במקור מידע אמין ובעברית על הפארקים של דיסני.

הביקור הראשון בפארקים אמנם היה מושלם מבחינתי, אבל בכל ביקור שהגיע אחריו גיליתי כמה מעט ידעתי באותו ביקור ראשון, וכמה הכנה מושקעת מוסיפה לחוויה.
לצד כתיבת הבלוג אני מתכננת טיולים לפארקים של דיסני ויוניברסל למשפחות שמחפשות למקסם את החוויה ולקבל תוכנית אישית המותאמת במיוחד עבורם.

אני רוצה לשמוע מכם 🙂

יש לכם שאלות, בקשות, הצעות? וגם אם סתם בא לכם להגיד היי, אתם מוזמנים לכתוב לי.

אפשר למצוא אותי גם פה:​

הרשמו כאן כדי לקבל עדכונים והפתעות במייל: