לוחות עומסים לפארקים של דיסני ויוניברסל

מה זה בכלל לוח עומסים ואיך זה קשור לדיסני וורלד ויוניברסל?

העומסים בפארקים משתנים במהלך השנה, כתלות בחופשים, חגים, אירועים המתרחשים בפארקים וכו'. לוחות העומסים שלנו לוקחים את כל אלו בחשבון, ויחד עם ניתוח סטטיסטי של מידע היסטורי על רמות עומס בפארקים השונים מייצר עבורכם תמונה רחבה הצופה את העומס בפארקים של דיסני ויוניברסל בתאריכי הביקור שלכם.

הלוחות בנויים כלוח שנה, אשר מאפשרים לכם לבדוק את תאריכי הביקור המשוערים שלכם עוד בשלב התכנון. כך תוכלו לבחור את הימים הטובים ביותר, או למצוא תאריכי ביקור חלופיים שיספקו לכם חוויה קלילה ונעימה יותר.

כמובן שלכל פארק יש אירועים משלו ואילוצים משלו, ולכן ממש בקרוב לוח העומסים שלנו יעודכנו כך שתוכלו לראות בדיוק מה קורה בכל יום – באופן כללי, ובאופן ספציפי לכל אחד מהפארקים.

למה חשוב להיעזר בלוח העומסים?

העומס בפארקים ישפיע רבות על הביקור שלכם. העומס עשוי להשפיע על המחירים שתשלמו – מחירי כרטיסי הכניסה של הפארקים משתנים לפי תאריך, והופכים יקרים משמעותית בתקופות עמוסות, כך גם שירות הג'יני פלוס, מחירי המלונות וכו'. וחוץ מהמחיר, החוויה שונה לחלוטין בין ימי עומס בפארקים לימים רגועים.

לכן, רצוי לבדוק את העומס עוד לפני שאתם סוגרים תאריכים סופיים, ולהתכוונן בהתאם. וגם אם התאריכים שבחרתם אינם גמישים כלל, חשוב לדעת לצפות את מצב הפארקים בתאריכי הביקור שלכם, ולהתארגן בהתאם.

איך להשתמש בלוחות העומסים של דיסני גירל לפארקים?

קודם כל, בחרו את היעד אליו אתם טסים. העומסים בפארקים מתנהגים שונה בין הפארקים באורלנדו (דיסני וורלד ויוניברסל אורלנדו), לבין אלו בקליפורניה (דיסנילנד ויוניברסל סטודיוז הוליווד).

לאחר מכן, מצאו את החודש הרלוונטי לביקור שלכם, ובדקו את התאריכים האופציונאליים. את התוצאות חילקנו לחמש רמות, מ-'לא עמוס' ועד 'עמוס ביותר' – כך שהלוח יאפשר לבחור בקלות את הימים הטובים ביותר לביקור.

פוסטים שעשויים להיות רלוונטיים לנסיעה שלכם:

שתפו אותי 🙂