מדריך אוכל – האלווין | דיסניוורלד

בכל שנה במשך התקופה שמקדימה לליל כל הקדושים (Halloween), מתרחשות מסיבות חגיגיות במג'יק קינגדם שבדיסניוורלד, שכולן האלווין, תחפושות והפחדות-לא-מפחידות סטייל דיסני. מלבד המסיבות השוות (Mickey's Not-So-Scary Halloween Party) וכמו בכל שנה, דיסני יוצרת קולקציה יחודית של אוכל להאלווין. סנאקס מתוקים ומלוחים, מנות "האלוויניות" ואביזרים נלווים שניתן להשיג במקומות שונים ברחבי הפארקים.

בפוסט הזה תקבלו הצצה לחטיפים המיוחדים שיוצאים השנה והיכן ניתן להשיג אותם. דיסני יצרו השנה לא פחות מ-30 מטעמים חגיגיים, כמעט כולם חדשים לחלוטין.

שימו לב- הפוסט מעודכן לחגיגות ההאלווין של 2023! 
כל הדברים הטעימים יהיו זמינים בין ה-11 באוגוסט ועד ה-1 בנובמבר (אלא אם צוין אחרת). חלקם ימכרו בלעדית במסגרת מסיבות ההאלווין של מיקי, והשאר לאורך התקופה כולה.

הערה חשובה לפני שמתחילים: כל המנות שאני מציינת שהן ללא גלוטן, הן מה שנקרא Gluten Friendly. מה זה אומר? שהמנה היא ללא גלוטן, אבל המסעדה לא נקייה מגלוטן, ולכן הם לא מתחייבים לתואר Gluten Free.

יאללה, בואו נתחיל!

עולם הפנטזיה (Fantasyland), מג'יק קינגדם:

Cheshire Café:

מממומיה (MMMummy Treat) – מאפה עלים פריך ממולא במילוי שוקולד-לוז, ועליו פסי ציפוי (אייסינג) עם עיניים מסוכר. זמין במסיבה בלבד.

ברד של מלכת הלבבות (Queen of Hears Slushy) – ברד (לא אלכוהולי) בטעם דובדבן עם זילוף של מחית דובדבן שחור, ועליהם קצפת וכתר משוקולד.

קפה קר של מכשפות (Witches Cold Brew) – קפה קר של ג'ופרי'ז בטעם פרנץ' ונילה, ועליו קצף דלעת מתובלת וסוכריות האלווין.

נשנושים להאלווין מג'יק קינגדם דיסניוורלד 2023

The Friar's Nook:

בראטוורסט כאב ופאניקה (Pain and Panic Brat) – נקניקיית בראטוורסט, בצל מוחמץ מתוק-חריף, וחרדל סרירצ'ה. זמין רק במהלך המסיבות.

כדורי פירה כאב ופאניקה (Pain and Panic Loaded Tots) – כדורי פירה מטוגנים (Tots) ועליהם בצל מוחמץ מתוק-חריף, חרדל סרירצ'ה ונקניקיית בראטוורסט מפוררתזמין רק במהלך המסיבות.

מאפה עוף בבאפלו  – מאפה (Hand Pie) במילוי עוף ברוטב באפלו עם זילוף רוטב ראנץ' פיקנטי ואבקת גבינה כחולה. זמין רק במהלך המסיבות.

מאכלים במסיבת האלווין 2023 friars nook במג'יק קינגדם

All Images are official by Disney, Through Disney Parks Blog

Storybook Treats:

הגביע של האדס (Hades Cone) – דואול וויפ מנגו (עוד לא יודעים מה זה דואול וויפ?? זה אחד הנשנושים המתוקים הקלאסיים בדיסני וורלד!) בשילוב גלידה אמריקאית (Soft Serve) בטעם פלפל הבנרו, מוגש בגביע פטל כחול עם תיבול צ'ילי-ליים. זמין רק במהלך המסיבות.

עולם ההרפתקאות (Adventureland), מג'יק קינגדם:

Sunshine Tree Terrace:

בית קברות טרופי (Tropical Graveyard) – מוס מנגו וג'לי חמוץ בטעמים טרופיים, ועליהם פירורי עוגיות, תולעת גומי, סוכריות ומצבה עשויה משוקולד. זמין רק במהלך המסיבות.
אגב – Sunshine Tree Terrace הוא מקום מצויין למצוא בו דואול וויפ. תמיד, לא רק בהאלווין.

אוכל האלווין בעולם ההרפתקאות, מג'יק קינגדם דיסני וורלד

Pecos Bill Tall Tale Inn & Café:

המבורגר קייג'ן (Cajun Burger) – המבורגר בקר בתיבול קייג'ן, ועליו עגבניות ירוקות מטוגנות, מטבל Cajun Andouille ורמולדה קריאולית. מוגש בלחמניה שחורה. זמין רק במהלך המסיבות.

דלי של עצמות (Bucket of Bones) – כנפיים מטוגנות מוגשות עם פרוסות חלפניו טריות, והכל ברוטב ברביקיו קוקה קולה דובדבן זמין רק במהלך המסיבות.

מילקשייק קנדי קורן (Candy Corn Milkshake) – גלידה אמריקאית (Soft Serve) בטעם תירס מתוק, ומעל קצפת ולחם תירס-בטטה. זמין רק במהלך המסיבות.

אוכל להאלווין באדוונצ'רלנד מג'יק קינגדם דיסניוורלד 2023

Golden Oak Outpost:

טארט מצבה (Tombstone Tart) – מאפה פריך ממולא בריבת תות-חלפניו ועליו סוכריות ועכביש עשוי מסוכר.

צ'יפס בטטה עם תוספות (Loaded Sweet Potato Fries) – צ'יפס בטטה מצופה בתערובת קינמון וסוכר, ועליו קרם מרשמלו, באטרסקוצ' צ'יפס (כמו שוקולד-צ'יפס, רק בטעם סוכריות חמאה) וחתיכות טופי קרמל זמין רק במהלך המסיבות.

אוכל לכבוד האלווין 2023, מסיבות האלווין דיסניוורלד

עולם המחר (Tomorrowland), מג'יק קינגדם:

Auntie Gravity's Galactic Goodies:

מילקשייק פריטר תפוחים (Apple Fritter Milkshake) – מילקשייק קרמל מלוח ועליו קצפת בטעם (וצבע) של תפוח ירוק, ופריטר (סוג של מאפה פריך וטעים) תפוחים.

Cosmic Ray's Starlight Café:

סנדביץ' עוף מבעית מתובל פעמיים (Terrifyin' Twice-Spiced Chicken Sandwich) – חזה עוף פיקנטי מטוגן בבלילה, טבול בדבש חריף, ועליו גבינת פפר-ג'ק, חלפיניו ובייקון. זמין רק במהלך המסיבות.

הכריך הרוטן (The Snarling Sub) – כריך כדורי בשר ברוטב פיקנטי, פסטו ו"שיניים" מכדורי מוצרלה קטנים. מוגש בלחמנייה שחורה. זמין רק במהלך המסיבות.

אצבעות זומבי (Zombie Fingers) – עוגיות שקדים בצורת אצבעות, גנאש שוקולד לבן בטעם פאי ליים, פניני קרמל מלוח פריכות ועיניים מסוכר. זמין רק במהלך המסיבות.

סם החיים של ריבר סטיקס (River Stix Elixir) – לימונדת קיווי עם אבקת לאסטר, שתהפוך לכם את המשקה למבריק וקסום . לא אלכוהולי. (אגב, הטעות בשמה – Stix במקום Styx – במקור)זמין רק במהלך המסיבות.

נשנושי מסיבת האלווין בעולם המחר במג'יק קינגדם 2023

כיכר החירות (Liberty Square), מג'יק קינגדם:

Outdoor Vending Cart near The Haunted Mansion:

בראוני גולגולת (Skull Brownie) – בראוני שוקולד בתיבול מקסיקני במילוי ריבת חלב, עם עיניים עשויות סוכר. זמין רק במהלך המסיבות.

Liberty Square Market:

וופי-פאי קטיפה שחורה (Black Velvet Whoopie Pie) – עוגיות קטיפה שחורה (כמו האדומה, רק צבוע שחור…) ובינהן שכבת קרם חמאה (Buttercream) עשיר עם סוכריות. מקושט בעכביש עשוי מסוכר.

וופי פאי קטיפה שחורה לכבוד האלווין דיסניוורלד 2023

Sleepy Hollow:

כנפיים ברוטב צ'אר סיו (Char Siu Chicken Wings) – כנפיים שלמות בגלייז צ'אר סיוּ ועליהם חוטי צ'ילי ושום. זמין רק במהלך המסיבות.

קאפקייק של הפרש נטול הראש (Headless Horseman Cupcake) – בכל זאת אנחנו בסליפי הולו, כן? קאפקייק עוגה צהובה עם קרם חמאה-גבינת שמנת, פירורי חטיף כדורי גבינה (צ'יז בולז), ועיטור משוקולד. זמין רק במהלך המסיבות.

פאנל קייק קינמון (Cinnamon Funnel Cake) – פאנל קייק (ספרו לי אם אתם מכירים שם בעברית לפאנל קייק) ועליה גלידת דלעת, עם זילוף קרמל בטעם דלעת מתובלת, ופירורי סוכריית חמאה. זמין רק במהלך המסיבות.

סליפי הולו האלווין דיסניוורלד אורלנדו 2023

מיין סטריט (Main Street):

Plaza Ice Cream Parlor:

סאנדיי פריטר תפוחים (Apple Fritter Sundea) – פריטר תפוחים ועליהם כדור גלידה לבחירתכם מקושט בסוכריות. זמין רק במהלך המסיבות.

סנדוויץ עוגיות עם גלידה (Ice Cream Cookie Sandwich) – עוגיות בקישוט סוכריות, ובינהן כדור גלידה לבחירתכם. זמין רק במהלך המסיבות.

Main Street Bakery:

סינמון רול בצורת מיקי (Mickey Shaped Cinnamon Roll) – סינמון רול בצורת הראש של מיקי מאוס, עם ציפוי כתום וסוכריות.

עוגת גבינה – דלעת בצורת מיני (Minnie Shaped Pumpkin Cheesecake) – עוגת גבינה-דלעת עם מוס קפה-דלעת ועליה סרט שיער עשוי משוקולד לבן בטעם קנדי-קורן. זמין רק במהלך המסיבות.

מיין סטריט בייקרי להאלווין, מיקי ומיני מאוס

Churro Cart near Cinderella Castle:

צ'וּרוֹס תפוחים לא כל כך רעיל (Not-So-Poison Apple Churro) – צ'ורוס מגולגלים בסוכר ירוק בטעם תפוח, ועליהם חתיכות חטיף סניקר מפורר, בזילוף רוטב קרמל. זמין רק במהלך המסיבות.

ג'ק פופ (Jack Pop) – בראוני פאג' שוקולד במילוי מרשמלו, ועליו קישוט משוקולד של ג'ק סקלינגטון. זמין רק במהלך המסיבות.

סאלי פופ (Sally Pop) – פופ עוגיה צהובה במילוי פטל, ועליו קישוט משוקולד של סאלי. זמין רק במהלך המסיבות.

מאכלים משוגעים להאלווין בדיסניוורלד אורלנדו

עכשיו תורכם:

איזה מהחטיפים של האלווין נשמע לכם הכי טעים? ואיזה הכי יפה? מתכננים להיות באחת ממסיבות ההאלווין – Mickey's Not-So-Scary Halloween Party? ספרו לי בתגובות!

מתכננים טיול לדיסניוורלד? צריכים עזרה? אשמח לעזור לכם בתכנון הטיול המושלם עבורכם.

שתפו אותי 🙂