5 מסעדות הקוויק סרוויס הכי טובות | מג'יק קינגדם, דיסני וורלד אורלנדו

בדיסני וורלד כאמור שני סוגים של מסעדות. מסעדות 'טייבל סרוויס' (Table Service) – הלוא הן מסעדות בשירות מלא; כאלו בהן מושיבים אותך לשולחן, תפריטים, מלצרים וכל הסיפור. מסעדות קוויק סרוויס (Quick Service) הן המסעדות "המהירות", בהן ניגשים להזמין בדלפק – וכאשר מקבלים את האוכל הולכים לבחור שולחן ולשבת (כמו ארומה או מקדונלדס).
רק שבדיסני כמו בדיסני, מסעדה מהירה ממש לא מעידה על אוכל ברמה נמוכה. אז אם אתם מגיעים לדיסני וורלד ורוצים לאכול משהו זריז וטעים – הנה כמה מהאופציות המועדפות עלי.

וגם – טסים לאורלנדו ומתכוונים לבקר יותר מרק במג'יק קינגדם? אל תפספסו את שאר הפוסטים בסדרה:
🌳 מסעדות הקוויק סרוויס הכי טובות באנימל קינגדם
⚪ מסעדות הקוויק סרוויס הכי טובות באפקוט
🎢 מסעדות הקוויק סרוויס הכי טובות בהוליווד סטודיוז

5. פריירז נוק – Friar's Nook

פריירז נוק נמצאת על הטווח בין קיוסק למסעדה מהירה. המבחר בה משתנה, אבל כמעט תמיד תוכלו למצוא בה וריאציות מעולות של מקרוני אנד צ'יז ו- Tater Tots. מה זה Tater Tots? כדורי פירה תפוחי אדמה מטוגנים, רכים מבפנים ופריכים מבחוץ.

יתרונות:

מקרוני אנד צ'יז ו- Tater Tots. שמנמני-שמנמני, וטעים טעים. וברצינות – מדובר באופציה זריזה ולא יקרה שמתאימה כמעט לכולם, ו"סוגרת פינה" בכל שעה של היום.

חסרונות:

אין כמעט מקומות ישיבה, וגם המקומות שכן יש הם בחוץ. בתכלס, רוב הסיכויים שתמצאו את עצמכם לוקחים את ההזמנה שלכם והולכים להסתובב או למצוא מקום אחר לשבת בו.

מה עוד צריך לדעת:

אם אתם מחפשים קפה, תוכלו למצוא כאן את Joffery's Coffe. הקפה שלהם מצוין, והתורים קצרצרים לעומת המיקום של סטארבקס.
התפריט המלא של פריירז נוק.

הפייבוריט שלי:

בייקון מקרוני אנד צ'יז (Creamy Bacon Macaroni & Cheese). לא חושבת שמצריך הסברים נוספים. 

  Image is official by Disney

4. קוסמיק ריי סטארלייט קפה – Cosmic Ray’s Starlight Cafe

אתחיל מהסוף – אין פה אוכל גורמה. Cosmic Ray’s Starlight Cafe היא מסעדה של אוכל פארקים. יש פה המבורגרים לרוב, נקניקיות, נאגטס, סנדביצ'ים, סלט ואופציות לצמחונים. הכל משביע, טעים ברמה סבירה, ומהיר. 

יתרונות:

קודם כל, יש ה-מ-ו-ן מקומות ישיבה בפנים. שולחנות, כסאות, ספסלים מרופדים.. גם בשעות העמוסות, תמצאו פה איפה לשבת. המזגן עובד בכל הכח, וזאת הזדמנות מצויינת להניח את עצמכם רגע, להתקרר ולנוח. המסעדה נמצאת בכניסה ל-Tomorrowland, כך שהגישה אליה נוחה והיא די מרכזית. אם יש לכם אכלנים בררנים בקבוצה, ילדים, או שסתם בא לכם המבורגר ואתם רוצים לנוח קצת במקום מקורר – זה המקום ללכת אליו.

חסרונות:

אוכל פארקים בסיסי, לא תמצאו פה אופציות יוצאות דופן או מיוחדות. בנוסף, יכול להיות די רועש בשעות העומס.
לא אופציה מצטיינת במידה ואתם צמחונים / טבעונים.

מה עוד צריך לדעת:

בובת האודיו-אנימטרוניקה של Cosmic Ray היא קלאסיקה אמיתית. הוא נמצא בצד המסעדה, מנגן ומזמר. למי שלא בא על התענוג, יכול לשבת יותר רחוק. אני חושבת שהוא מצחיק (בצורה קיטשית ומשעשעת) ובכללי, אני חובבת בובות אנימטרוניקה. כך או כך, בשעות הצהריים העמוסות יש שם מספיק רעש ובלגן כדי שהוא לא יפריע לכם.

התפריט המלא של קוסמיק ריי'ז סטארלייט קפה.

הפייבוריט שלי:

בייקון צ'יזבורגר. בייקון פריך, צ'יפס טעים, קציצה לא עבה מדי ולחמניה טריה.

קוויק סרוויס מג'יק קינגדם דיסני וורלד אורלנדו פלורידה קוסמיק ריי

3. פקוס ביל - Pecos Bill Tall Tale Inn and Café

מדובר בקוויק סרוויס של אוכל מקסיקני – פהיטס, טאקו, בוריטו, נאצ'וס משודרגים ועוד.

יתרונות:

בהתחלה, פקוס ביל נכנס לרשימה בזכות ה- Toppings bar שלו, שלצערנו עוד לא חזר מאז הקורונה.
מדובר בקוויק סרוויס של אוכל מקסיקני – פהיטס, טאקו, בוריטו, נאצ'וס משודרגים ועוד. 

יש לא מעט מקומות ישיבה בפנים (וכזכור, בפנים = מזגן). מתאים לכל מי שמתחשק לו ארוחה מקסיקנית סטייל (מקסיקני של האמריקאים בכל אופן…) לא חריפה.

חסרונות:

בשעות העומס המסעדה בהחלט עשויה להיות צפופה ורועשת, והאוכל הוא בקטגוריית "בסדר" 🙂

מה עוד צריך לדעת:

את התוספות שהיו בעבר ב-Toppings Bar שלו, תקבלו על פי בקשה בעת ההזמנה (גם ב-Mobile Order) בתוספת תשלום סמלית. בין התוספות שניתן לבקש – ירקות, חסה, חלפיניו,  סלט עגבניות, סלט תירס מקסיני, והשיא – גוואקמולי ושמנת חמוצה! (מקווה שאתם מתרגשים כמוני, כי זה להיט!).

התפריט המלא של פקוס ביל.

הפייבוריט שלי:

מנת הפהיטה (Fajitas) להרכבה עצמית, וגם הברד לימונדה – תות, שהוא מרענן וטעים, וכיף לקחת אותו משם לצפייה במצעד.

2. קולומביה הארבור האוס – Columbia Harbour House

ההתמחות של הקולומביה הארבור האוס היא מאכלים מהים – דגים, פירות ים. אם יש לכם מישהו בחבורה שלא אוכל ומעדיף דברים אחרים, יש אופציות נוספות. אבל אם כולכם לא אוכלים מאכלי ים, אתם יכולים בלב שקט לדלג לקוויק סרוויס הבא. לעומת זאת, אם אתם חובבי הז'אנר – תהנו פה מאד. 

אגב – לילדים יש אופציות סטנדרטיות יותר, לא לדאוג.

יתרונות:

מאכלי ים לא נפוצים בפארקי שעשועים בדרך כלל… ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בקוויק סרוויס. עם זאת, סיכמנו כבר שדיסני יוצאי דופן במגוון ובאיכות של המסעדות שבפארקים  שלהם – הנה דוגמא מצויינת לכך.

האווירה מעולה, וזו יכולה להיות עצירה טעימה וקלילה… תלוי מה לוקחים כמובן, אבל ככלל האוכל לא כבד.

חסרונות:

אם אתם שומרי כשרות או סתם לא אוכלים דברים מהים, האופציה הזו היא פחות בשבילכם.

מה עוד צריך לדעת:

זו אחת ממסעדות הקוויק סרוויס הנעימות והפחות הומות במג'יק קינגדם… בעיקר (וזה טיפ חשוב!) אם עולים לקומה השניה.אם לא מפריע לכם רעש ויש לכם ילדים שזקוקים למקום להשתוללות, מיצאו מקום למטה. יש מקום. אם אתם חבורה מבוגרת יותר שזקוקה למקום שקט ורגוע (ועומדת בעצמה בסטנדרטים האלה), עלו למעלה.

לתפריט המלא של קולומביה הארבור האוס.

הפייבוריט שלי:

Lobster Roll. לחמניה רכה, עם סלט קולסלאו וחתיכות לובסטר. מנה משביעה וטעימה, מלאה בלובסטר טרי – יותר בשר ממה שדמיינתי, בטח במחיר הזה.

caseys corner מסעדות מהירות מג'יק קינגדם דיסני וורלד

  Image is official by Disney

1. קייסיז קורנר – Casey’s Corner

אוהבים נקניקיות?? כן! כן!! כן!!! אז זה המקום בשבילכם. המקום מעוצב באווירת בייסבול מגניבה יחד עם חסות ברורה של חברת קוקה קולה, ובין אם אתם חובבי בייסבול או לא, זו אחת המסעדות המהירות הכי פופולריות במג'יק קינגדם, ובדיסני וורלד בכלל. והם מתמחים בנקניקיות בכל הווריאציות שאפשר רק לדמיין. 

זו אינה מסעדת גורמה. הם גם לא מציגים את עצמם ככה. זו מסעדה שמציעה את מה שיציעו ביציעי משחק בייסבול – עשוי טוב. טוב מאד.

יתרונות:

Casey’s Corner "מלבישה" את הנקניקיות במגוון תוספות ווריאציות, ובינן לבין הנקניקייה הרגילה, יש לא מעט מבחר. הנקניקיות עצמן עשויות משילוב של עוף ובקר (אלא אם כן מצויין אחרת כמובן), ויש פה Toppings Bar קטן שמותאם לנקניקיות ויכול לשדרג לכם את המנה.

עד כאן הכל טוב ונחמד. אבל ב – Casey’s Corner מתחבאת מנה שהיא פנינה אמיתית (בסדרי גודל של נקניקיות, כן??), ה- Corn Dog Nuggets!
למי שלא יודע מה זה קורן דוג (Corn dog), אלו למעשה נקניקיות שמצפים אותן בבלילה של קמח תירס ואז מטגנים. זה פריך, זה טעים להפליא וזה טוב במיוחד פה בקייסיז קורנר. במקרה שלנו, הם עשו גרסה קטנה – מיני נקניקיות… והן פשוט מעולות. המנה זולה יחסית, הגודל שלה מדויק. הנקניקיות המצופות הולכות מעולה עם התוספות בטופינג באר שלהם, וכמובן שזה מגיע מלווה בצ'יפס (או פלחי תפוח עץ, אבל… נו… בחייכם….).

חסרונות:

הודות למיקום האסטרטגי שלה בסוף מיין סטריט, היא עמוסה לעיתים קרובות, בעיקר בשעות העומס של הצהריים. אבל התורים זזים די מהר (ואם השכלתם להשתמש באופציית ה-Mobile Order באפליקציית My Disney Experience, לא תעמדו בתור בכלל).

אבל החיסרון האמיתי של Casey’s Corner טמון במיעוט מקומות הישיבה שלה. אם הצלחתם לתפוס שולחן בחוץ – התמזל מזלכם ממש, ויש לכם נקודת צפייה אדירה על מיין סטריט והטירה של סינדרלה. יש עוד קצת שולחנות וכסאות בפנים, וכמה שולחנות בר נטולי כסאות שאפשר לעמוד לידם. אבל אם חשקה נפשכם בישיבה רגועה וממושכת, לא תצליחו למצוא את זה כאן.

מה עוד צריך לדעת:

רוטב הגבינה הסינטטי (והמעולה) הולך נהדר עם הקורן דוג נאגטס (או עם כל דבר, אם תשאלו אותי). לפעמים הוא יהיה בעמדת הגשה עצמאית, ולפעמים תצטרכו לבקש אותו בהזמנה. ממליצה בחום.

לתפריט המלא של קייסי'ז קורנר.

הפייבוריט שלי:

אם עוד לא הדגשתי את זה מספיק – אין כמו ה- Corn Dog Nuggets של קייסי'ז קורנר. אין.

אזכור של כבוד:

מיין סטריט בייקרי – Main Street Bakery הוא הסניף של סטארבקס במג'יק קינגדם. תמצאו שם עוד מיני מאפים ומתוקים באווירת דיסני, אבל הקפה של סטארבקס היא המשיכה העיקרית של המקום. אגב, זה הופך את המקום לעמוס שלא לצורך לעיתים קרובות מדי.

עכשיו תורכם:

איזה אוכל הכי בא לכם לאכול כשאתם מגיעים לפארק? מסכימים איתי? חושבים שפספסתי משהו? ספרו לי בתגובות!

מתכננים טיול לדיסניוורלד? צריכים עזרה? אשמח לעזור לכם בתכנון הטיול!

שתפו אותי 🙂