כל מה שרציתם לדעת על: סליפי הולו

סליפי הולו (או בשמה המלא – Sleepy Hollow Inn) היא מסעדת קוויק סרוויס במג'יק קינגדם בדיסניוורלד, אורלנדו. המסעדה מגדירה את עצמה כדוכן refreshments – מה שאומר שהתפריט שלה מוגבל יותר משל מסעדת קוויק סרוויס רגילה, כלומר לא תמצאו פה ארוחות מלאות באופן מובנה. מה שכן תמצאו יהיה מספר דברים שווים במיוחד שאין בשום מקום אחר.

מיקום ואווירה:

אזור הישיבה מחולק לשניים. מרבית השולחנות נמצאים מצד שמאל מאחורי המבנה – שם תמצאו שולחנות פיקניק פשוטים וצפופים יחסית, שיספקו לכם מקום לשבת רגע ולאכול ולא יותר מכך (לא מבחינת אווירה, ולא מבחינת טמפרטורה, שכן כל אזור הישיבה נמצא בחוץ). לעומתם, אם התמזל מזלכם – תוכלו למצוא מספר שולחנות ממש מול חלונות ההזמנה. שולחנות אלה צמודים לנחל, ונשקף מהם נוף משגע של הטירה. 
אני ממליצה להגיע בשעות בין הערביים – ולעשות מאמץ לתפוס את אחד  השולחנות בקידמת הדוכן. פחות חם, הטירה מוארת לקראת הערב, השמיים נצבעים בצבעי שקיעה, ובשעה זו המקום הופך לאחד הלוקיישנים המרגיעים והכיפיים ביותר בפארק.

Sleepy Hollow כל מה שרציתם לדעת על

אוכל:

הכוכבים האמיתיים של התפריט פה הם ה-Waffle Sandwiches, הלא הם 'כריכים' בתוך וופל אמריקאי. יש שלושה כריכים עיקריים –ירך חזיר (Ham) וגבינה, עוף (מטוגן) חמוץ חריף, ונוטלה עם פירות יער ותותים. שלושתם טעימים, אבל שני האחרונים פשוט אגדה.
העוף המטוגן פריך ורך, הרוטב מעולה, והשילוב עם הוופל הקריספי וסלט ירקות השורש שמגיע בו – זו פשוט מנת חובה. עד לפני שנתיים היה ה"סנדביץ'" הזה הצלחה היסטרית בתפריט ואז הורד באופן מפתיע. אחרי מחאת מעריצים גדולה חזר לפני מספר חודשים, ואני ממש מקווה שהפעם הוא כאן כדי להשאר.
"סנדביץ'" הנוטלה הוא תענוג מתוק. הוופל מגיע עם שוקולד ופירות טריים חתוכים מעל. מסיבה כלשהי הם לא קוראים לזה נוטלה, אלא 'ממרח שוקולד אגוזים' (תסמכו עלי, זה נוטלה), ולפריט עצמו קוראים "סנדביץ' וופל ופירות טריים". ממליצה בחום!!

אחרי כריכי הוופל, אני יכולה להמליץ על קינוחי הגלידה, ובראשם הקוקי סנדוויץ' (Cookie Sandwich). מגוון הגלידות משתנה כל הזמן (כולל טעמים מיוחדים לחגים ספציפיים), והעוגיות תמיד טריות ובדיוק במרקם הנכון – לא פריכות מדי או שרופות, ולא רכות מדי. חשוב לציין כי קינוחי הגלידה משתנים, ולא מוצעים בתפריט באופן קבוע.

מלבד אלו תוכלו למצוא שם 'סנאקס' יותר סטנדרטיים אבל טריים וברמה גבוהה; פאנל קייק (funnel cake), שזו בלילה הנשפכת בזילוף דק וארוך לטיגון בשמן רותח ומוגשת בדרך כלל עם אבקת סוכר מעל, וופל מיקי עם תותים וקצפת, ועוד.

המנות גדולות יחסית, ורוב הפריטים הם מתחת ל-10$. הטריות ואיכות חומרי הגלם הם ללא פשרות, כל דבר שתזמינו יירד להכנה במקום, שום דבר לא מוכן מראש.

cookie sandwich כל מה שרציתם לדעת על סליפי הולו

מה חסר:

אני חושבת שאם יש חסרון אחד לסליפי הולו הוא שזמני ההמתנה עלולים להתארך, בעיקר בעונות העמוסות. התהליך מתחלק לשתיים – חלון ראשון בו מבצעים את ההזמנה, וחלון נוסף בו מקבלים אותה מהמטבח. כבר ציינתי את רמת הטריות המוקפדת של האוכל שם – זה יתרון מכל בחינה מלבד הזמן שלוקח עד שמקבלים את המנה. אני ממש מקווה שהם יצטרפו למהפכת ההזמנות דרך האפליקציה שמתרחשת בשנה האחרונה בדיסניוורלד, ואז באמת שלא ישאר לי על מה להתלונן 😉

ציון: 9/10

עכשיו תורכם:

איזה מכריכי הוופל הכי נשמע לכם? אתם חובבי מתוק או מלוח?
יצא לכם לבקר בסליפי הולו בדיסניוורלד? אני רוצה לשמוע! ספרו לי בתגובות.

מתכננים טיול לדיסניוורלד? אשמח לעזור לכם בתכנון הטיול המושלם עבורכם.

שתפו אותי 🙂