מדריך אוכל – חצי הדרך להאלווין | דיסניוורלד ודיסנילנד

בכל שנה במשך התקופה שמקדימה לליל כל הקדושים (Halloween), הפארקים של דיסני מתמלאים לא רק בקישוטים, אלא גם בנשנושים טעימים ומתאימים לאווירה של חג התחפושות וההפחדות הנפלא הזה.

בקיץ הקרוב צפוי לצאת הסרט החדש – Haunted Mansion, שיהיה מבוסס (איך לא) על המתקן האהוב – Haunted Mansion. כדי לחגוג את האטרקציה המעולה הזו (וגם לעשות קצת קידום לסרט, בואו נודה בזה…) החליטו בדיסני שזה שאנחנו בחצי הדרך להאלווין נוסף – זו סיבה מספיק טובה למסיבה.

בין ההפתעות שיצאו לכבוד המאורע, נוכל למצוא נשנושי האלווין שווים ביותר בריזורטים של דיסני בארה"ב – גם בדיסני וורלד (אורלנדו), וגם בדיסנילנד (אנהיים, קליפורניה).

עוגת מדאם ליאוטה האלווין

דיסני וורלד:

עוגת השוקולד של מאדאם ליאוטה (Madame Leota Chocolate Cake) – עוגת שוקולד קטנה, ממולאת בגנאש שוקולד ועליה גלייז שוקולד וקורי מרשמלו. מאדאם ליאוטה היא הדמות בכדור הבדולח שקולה המפורסם מלווה את המבקרים באחוזה הרדופה (ה-Haunted Mansion) בעוד היא מזמנת את הרוחות. נראה לי שבהחלט ניתן לומר כי זה ההיילייט של הקינוחים פה, לפחות מבחינת נראות. את העוגה של מאדאם ליאוטה אפשר למצוא ב– Contempo Café שב-Disney's Contemporary Resort.

מפלצת הוופי (The Whoopie Monster) – עוגיות וופי פאי (עוגייה רכה) בטעם תפוח מתובל עם קרם חמאה בטעם מרשמלו וקרמל. ניתן להשיג במסעדת Landscape of Flavors שב- Art of Animation, או ב- Everything POP שב-Pop Century.

וופי פאי תפוחים האלווין

All Images are official by Disney, Through Disney Parks Blog

קערת וופל עם קאקאמורה דואול וויפ (Kakamora DOLE Whip Waffle Bowl) – אם אתם עוד לא מכירים את הדואול וויפ, קפצו מהר לפוסט על החטיפים המתוקים הכי קלאסיים בדיסני. מדובר בגלידה אמריקאית בטעמים (הקלאסי מכולם הוא אננס). רכה, מרעננת, ואפילו טבעונית.
כאן תקבלו ווריאציה המוגשת בכוס וופל, ושואבת השראה מיצורי הקאקאמורה הנודניקים מהסרט מואנה. הפרצוף שלהם עשוי משוקולד, והידיים הן מקלות בייגלה מצופים בשוקולד.
ניתן להשיג את החמודים האלה ב-Pineapple Lanai שב- Disney's Polynesian Village Resort.

חצי הדרך להאלווין - דואול וויפ

קייקפופ מיקי-דלעת האלווין (Jack O' Lantern Mickey Cake Pop) – קייק פופ ענק בטעם עוגת דלעת מתובלת, מצופה בשוקולד לבן (צבוע בכתום).

קאפקייק מיני מאוס המכשפת (Bewitching Minnie Cupacke) – קאפקייק שוקולד ועליו אוזני אוראו, כובע מכשפה אכיל וסוכריות בצבעי האלווין.

את שני אלו ניתן להשיג ב- Gasparilla Island Grill שב- Disney's Grand Floridian Resort & Spa.

קאפקייק וקייקפופ האלווין

כוס שתייה עם קשית של דונאלד דאק לבוש בתחפושת קנדי קורן (Donald Duck Candy Corn Sipper) – את הכוס החמודה הזו ניתן להשיג במגוון מקומות:

  •  Gasparilla Island Grill שב- Disney's Grand Floridian Resort.
  • Capt. Cook's שב – Disney's Polynesian Village Resort.
  • Contempo Café שב- Disney's Contemporary Resort.
  • Everything POP שב- Disney's Pop Century Resort.
  • Landscape of Flavors שב- Disney's Art of Animation Resort.
  • B.B Wolf's Sausage Co. שב- Disney Springs.
פופקורן באקט חצי הדרך להאלווין

סאנדיי בוופל בועות של ג'ק סקלינגטון (Jack Skellington Bubble Waffle Sundae) – גלידה אמריקאית בטעם שוקולד, מרשמלואים רכים, פאדג' שוקולד חם, סוכריות כתומות, פתיתי שוקולד, מקלות פוקי מצופים בשוקולד, וקישוט של ג'ק סקלניגטון האחד והיחיד עשוי גם הוא – משוקולד.
את כל הטוב הזה אפשר להשיג ב- Marketplace Snacks שב- Disney Springs.

חטיפי עוגת גבינה-דלעת (Pumpkin Cheesecake Snack Cakes) – שכבה של עוגת תבלינים בחושה ורכה ועוגת גבינה, מצופות שתיהן יחד בשוקולד מריר איכותי. מדובר בפינוק גורמה מבוקש, עד כדי שמגבילים את הרכישה ב-2 יחידות לאדם. את היופי הזה ניתן למצוא ב- Gideon's Bakehouse שב- Disney Springs.

חוץ מזה תוכלו למצוא ב-Gideon's Bakehouse גם קלפים מאויירים שיחולקו חינם בכל רכישה של קופסת עוגיות בינונית או גדולה (והעוגיות שלהם הן וואו!!!). בנוסף, תוכלו למצוא שם מרצ'נדייז של שגריר ההאלווין של המקום – Barnabas Mephistophelittle. בין השאר – סיכת אספנים שלו, וקעקועים זמניים.

גידונ'ז בייקהאוס להאלווין

מילקשייק של רדיפות (כאלה של רוחות רפאים) משמחות (Happy Haunts Milk Shake) – מילקשייק בלאקברי, ועליו דונאט שוקולד מצופה בגלייז סגול ועליו סוכריות שחורות. ניתן למצוא ב-Columbia Harbour House שבמג'יק קינגדם.

שייק להאלווין

דיסנילנד:

תפוח המכשפה של מיני מאוס (Minnie Witch Apple) – תפוח ירוק חמצמץ טבול בקרמל עם אוזני מרשמלו, אשר יחד טבולים בשכבה אחת של שוקולד חלב, ועוד חצי שכבה (בחלק התחתון) של טבילה בשוקולד לבן. השוקולד הלבן מנוקד בסוכריות M&M's כתומות, ומכוסה בסוכר סגול.

חטיף אורז תפוח של אוגי בוגי (Oogie Boogie Crisped Rice Treat) – רייס קריספי טריט הוא חטיף שמכינים מעיסה של אורז תפוח שמערבבים עם מרשמלו. במקרה הזה הרייס קריספי טריט הוא בצורה של אוגי בוגי (מהסרט The Nightmare Before Christmas), אשר טבול בשוקולד לבן צבוע ירוק, עם פנים מצויירות בשוקולד מריר.

קייק פופ של ג'ק סקלינגטון (Jack Skellington Cake Pop) – קייק פופ וניל טבול בשוקולד לבן עם פנים מצויירות בשוקולד מריר.

את כל השלושה הנ"ל תוכלו למצוא בשני הפארקים שבדיסנילנד. בדיסנילנד פארק הם יהיו ב- Candy Palace and Candy Kitchen שבסוף Main Street U.S.A, וב- Pooh Corner, שנמצא ב- Critter Country, ממש ליד המתקן של פו הדב. בדיסני קליפורניה אדוונצ'ר תוכלו למצוא אותם ב- Trolley Treats שעל Buena Vista Street – לא הרבה אחרי שתכנסו לפארק, וב- Bing Bong's Sweet Stuff שב- Pixar Pier. חוץ מזה תוכלו למצוא אותם גם ב- Marceline's Confectionery שבדאונטאון דיסני.

קייק פופ האלווין דיסנילנד

הצ'וּרוֹ של האלווין (Halloween Churro) – צ'וּרוֹס מגולגלים בסוכר וקינמון, עם זילוף של חמאת בוטנים ורוטב שוקולד, ועליהם חתיכות בוטנים וריס'ז פיס'ז (Reece's Pieces). דיסנילנד מפורסמים בצ'וּרוֹס שלהם באופן כללי, והספציפיים האלה יחכו לכם ב- California Churro שבדאונטאון דיסני.

מקרון דלעת מפוסלת להאלווין (Jack O' Lantern Macaron) – מקרון בטעם קורנפלקס פירות במילוי קרם חמאה. ניתן למצוא ב- Kayla's Cake בדאונטאון דיסני.

נשנושים חצי הדרך להאלווין דיסנילנד

עכשיו תורכם:

איזה מהחטיפים של חצי הדרך להאלווין נשמע לכם הכי מוצלח? ואיזה הכי יפה? ספרו לי בתגובות!

מתכננים טיול לדיסניוורלד? צריכים עזרה? אשמח לעזור לכם בתכנון הטיול המושלם עבורכם.

שתפו אותי 🙂