הפארקים של דיסני

הפארקים של דיסני ברחבי העולם מציעים חוויה קסומה ובלתי נשכחת לילדים ומבוגרים גם יחד. דיסני הוא מותג שידוע ביצירתיות שלו, בדמיון ותשומת הלב לפרטים – ואפשר לראות את זה בכל אחד מהפארקים שלהם ברחבי העולם.
אלו אינם "לונה פארקים" או פארקי שעשועים רגילים, אלא Theme Parks – פארקי נושא. מה זה אומר? שהכל – מהמתקנים ועד תאי השירותים והמסעדות – מעוצב עד לפרטים הכי קטנים. הכל יחד מייצר בועה שהמבקר נכנס לתוכה ובשאיפה שוכח או לפחות מתנתק לקצת מהעולם שבחוץ.

אז אילו פארקים יש לדיסני בעולם?

דיסנילנד הוא הפארק הראשון של דיסני, שהקים וולט דיסני עצמו. וולט פתח אותו באנהיים קליפורניה בשנת 1955. בדיסנילנד תוכלו למצוא שני פארקים – דיסנילנד, ודיסני קליפורניה אדוונצ'ר פארק. בדיסנילנד קליפורניה יש את המתקנים המקוריים שהפכו לקלאסיקות, למשל – It's a Small World, Space Mountain. זאת לצד מתקנים חדשים כמו Guardians of the Galaxy: Mission Breakout!.

טסים לקליפורניה? אל תשכחו לבדוק את לוח העומסים הצפויים בדיסנילנד בתאריכים שלכם.

דיסניוורלד הוא הריזורט הגדול ביותר שיש לדיסני. יש בו ארבעה פארקי נושא – מג'יק קינגדם (ממלכת הקסם), אפקוט, אנימל קינגדם (ממלכת החיות) והוליווד סטודיוז. מלבדם יש בדיסני וורלד שני פארקי מים – בליזארד ביץ' וטייפון לגון, ומגוון אטרקציות נוספות כגון אזור המסעדות והקניות דיסני ספרינגס, מגרשי גולף ועוד.

טסים לאורלנדו? אל תשכחו לבדוק את לוח העומסים הצפויים בדיסני וורלד בתאריכי הנסיעה שלכם.

דיסנילנד פריז הוקם תחת השם יורודיסני במארן לה ואלה בצרפת, מזרחית לפריז. במשך שנים פעל יורודיסני תחת בעלות של חברה חיצונית, היה נתון להזנחה ולא עמד בסטנדרטים של הפארקים של דיסני. כאשר דיסני החזירה לעצמה את הבעלות על הפארקים, שינתה את השם מיורודיסני לדיסנילנד פריז, והתחילה תהליך שיקום לפארק. כיום באתר שני פארקים – דיסנילנד פארק ווולט דיסני סטודיוז פארק. הראשון מכיל מתקנים קלאסיים של דיסני בגרסאות שונות (שודדי הקאריביים, It's a Small World ועוד), בעוד השני נמצא בתהליך פיתוח הזהות שלו 🙂 . לאחרונה נפתח בו אזור חדש ומושקע של מארוול, ובעתיד הלא מאד רחוק יפתח אזור של פרוזן עם הרחבה משמעותית של הפארק.

טוקיו דיסני ריזורט, יפן

טוקיו דיסנילנד היה הפארק הראשון של דיסני אשר נפתח מחוץ לגבולות ארצות הברית. הוא פתח את שעריו בשנת 1983, והיום כבר כולל שני פארקים – טוקיו דיסנילנד, וטוקיו דיסני סי. בטוקיו דיסנילנד תוכלו למצוא אטרקציות קלאסיות רבות כמו ספייס מאונטיין ו- It's a Small World. לעומתו בדיסני סי תוכלו למצוא אזורים שלא דומים לאף פארק אחר של דיסני בעולם כגון לגונת בנות הים (Mermaid Lagoon) ואי המסתורין (Mysterious Island) עם הר הגעש הענק במרכזו.

שנגחאי דיסני ריזורט, סין

שנגחאי דיסני ריזורט, הנקרא גם שנגחאי דיסנילנד הוא הפארק הכי החדש של דיסני בעולם. הפארק נפתח בשנגחאי שבסין בשנת 2016 והוא מכיל כמה מהאטרקציות המרשימות והטכנולוגיות ביותר שיש לדיסני; Tron Lightcycle Power Run (שבעקבותיה נבנית הרכבת Tron: Lightcycle / Run באורלנדו), מתקן החושך (Dark Ride) של היפה והחיה, ומעל כולם – Pirates of the Caribbean: Battle for the Sunken Treasure, שהוא ללא ספק הגרסה הטובה ביותר שיש למתקן של שודדי הקאריביים בין הפארקים בעולם.

הונג קונג דיסנילנד, הונג קונג

הונג קונג דיסנילנד הוא הקטן מבין הפארקים של דיסני בעולם. נפתח ב2005, הפארק מכיל מספר מתקנים קלאסיים כגון It's a Small World ו-Space Mountain אבל לא הרבה יותר מזה.

פוסטים רלוונטיים לפארקים של דיסני:

הרשמו כאן כדי לקבל עדכונים והפתעות במייל: