מלונות | דיסנילנד פריז (יורודיסני לשעבר)

בדיסנילנד פריז (יורודיסני פריז לשעבר) יש שישה מלונות שנמצאים במרחק הליכה מהפארקים ונחשבים ל"ריזורטים" של הפארק. הם נמצאים על טווח רחב מאד של מחירים ורמות, והם בהחלט שווים ביקור. מלבד היותם במרחק הליכה, לכולם יש הסעות חינמיות ורציפות לפארקים ממש מפתח המלון.

מלון דיסנילנד - Disneyland Hotel:

אם כסף לא היה שיקול – אין מי שלא היה רוצה להתארח במלון הזה. המחירים ההתחלתיים שלו הם סביבות ה-700$ ללילה, והם יכולים לעלות אל מעל ה-1000$ ללילה בתקופות מבוקשות יותר. זהו מלון הדגל של דיסנילנד פריז, שממוקם ממש על הכניסה לפארקים (צריך לעבור דרכו כדי להיכנס אליהם!!). החדרים בקומות הגבוהות שלו משקיפים על מיין סטריט ועל הטירה של היפייפיה הנרדמת. הוא כמובן מלון מפואר המוגדר כמלון 5 כוכבים, אבל אפילו הוא היה זקוק כבר לשיפוץ וקצת אהבה. 

לשמחתנו, מלון דיסנילנד קיבל את השדרוג שהגיע לו, ואחרי שהיה סגור לשיפוץ ממושך הוא יפתח את שעריו מחדש ממש בקרוב – ב-25 בינואר 2024! כל סנטימטר במלון קיבל טיפול ייסודי, כולל מהפך של חדרי המלון והסוויטות המפנקות, מסעדות גורמה ועוד.

Disneyland Hotel - Disneyland Paris מלונות בדיסנילנד פריז

החדרים החדשים במלון קיבלו השראה מקלאסיקות אהובות של דיסני, בין השאר – שלגיה ושבעת הגמדים, סינדרלה, היפיפיה הנרדמת, החרב באבן, בת הים הקטנה, היפה והחיה, אלאדין, הנסיכה והצפרדע, פלונטר (Tangled), לשבור את הקרח (פרוזן), מואנה ועוד.

מלון דיסנילנד המשופץ, דיסנילנד פריז יורודיסני
מלון דיסנילנד המשופץ, דיסנילנד פריז יורודיסני חדרים בהשראת מואנה
מלון דיסנילנד המשופץ, דיסנילנד פריז יורודיסני חדרים בהשראת אלזה פרוזן
חדר אוכל במלון דיסנילנד ביורודיסני פריז דיסנילנד פריז צרפת

ניופורט ביי קלאב - Newport Bay Club:

ניופורט ביי קלאב הוא הגדול מכל המלונות בדיסנילנד פריז. נמצא במרחק הליכה של כ-15 דקות מהפארקים, ומעוצב בסגנון של "מועדון יאכטות". המלון ממש מושקע ויפה, ויגרום לכם להרגיש שאתם שוהים ביאכטת תענוגות משודרגת.

מלון ניו יורק - האומנות של מארוול - Hotel New York - The Art of MARVEL:

אחרי שהיה סגור כשנתיים וחצי לצורך שיפוץ ועיצוב מחדש, התחדש לחלוטין מה שפעם היה מלון ניו יורק. המלון נפתח עם נושא חדש – גיבורי העל של מארוול. 

ממוקם כ-10 דק' הליכה מהפארקים, המלון הזה הוא בדיוק בשביל כל חובבי מארוול. בנוסף הוא מתאים גם מי שסתם רוצה להתפנק במלון עם המראה הכי עדכני ועכשווי בין אלו של דיסני.

מלון ניו יורק - מארוול דיסנילנד פריז
סקייליין באר מלון מארוול דיסנילנד פריז

Image official by Disney

סקויה לודג' - Sequoia Lodge:

זה המלון היפה ביותר מכל המלונות בדיסנילנד פריז לטעמי (להוציא את מלון דיסנילנד המחודש, שבאמת… קשה להשתוות ליוקרה שלו). גם הוא עבר שיפוץ מסיבי, ונראה מעולה.  האווירה היא של לודג' כפרי ומחוספס והוא עושה עבודה טובה בכך. מתקנים מפנקים, תחושה חמה ואינטימית – פה תמצאו את הערך הטוב ביותר לכסף שלכם (במידה והמלון נמצא בתקציב שלכם, ושיהיה לכם זמן לנצל אותו). אם לא, לגמרי מוצדק להגיע לכאן בשביל להתרשם.

מלון שייאן - Hotel Cheyenne:

מלון שייאן הוא ברמת המלונות הזולים שמסומנים בדיסנילנד פריז ב-2 מפתחות. תיאורטית זה אמור להיות מקביל ל Value Resorts בדיסני וורלד. הוא מעוצב כעיירת המערב הפרוע, כשכל מבנה מכיל חדרים, והם מפוזרים כמבני העיירה.
המלון נמצא כ-20 דקות הליכה מהפארקים, מה שאומר שהוא רחוק יותר משאר המלונות היקרים יותר. אם אתם משווים אותו ל- Value Resort, עצם העובדה שהוא בכלל במרחק הליכה היא לא מובנת מאליה. הנסיעה בשאטל נמשכת דקות ספורות – ואם חפצה נפשכם במלון בתקציב, זה לחלוטין המקום בשבילכם.

Cheyanne Hotel - Disneyland Paris מלונות דיסנילנד פריז

מלון סנטה פה - Hotel Santa Fe:

לכאורה, המלון הזה אמור להיות די מבטיח. מעוצב בצורה שאמורה להרגיש כמו מוטל על כביש 66 האיקוני בדרום מערב ארצות הברית, עם קצת טאצ'ים מקסיקנים (סטייל ניו מקסיקו). אבל בפועל יצא להם מוטל מדכא עם אווירת כלא – מבנים קובייתיים עם חלונות קטנים והרבה "מדבר" מסביב. 
היתרון היחיד שלו (למי שזה יתרון עבורו – אולי משפחות עם ילדים) היא התוספת של נגיעות הסרט Cars בעיצוב. הוא ממש מעבר לכביש ממלון שייאן (והם מחוברים בשביל הליכה קצר), אבל נסיעת השאטל שלו לפארק ארוכה יותר. אם יש איתכם ילדים שמכורים לסרטי "מכוניות" וספידי מקווין, אולי זה המקום בשבילכם. אם לא – יש אופציות אחרות שאמליץ עליהן בלב שלם.

Hotel Santa Fe - Disneyland Paris מלונות בדיסנילנד פריז

האם מלון בדיסנילנד פריז זה בשבילי?

בחירת המלון תלויה כמובן בכל מיני פרמטרים – כמה זמן יש לכם לבלות במלון, מי האנשים שמגיעים איתכם, וכמובן – מה התקציב שלכם. מי שרגיל לריזורטים של אורלנדו, ימצא את הריזורטים של פריז – שונים. קטנים יותר, אירופאים יותר, מפנקים פחות.

אני עדיין חושבת שאם אתם מבלים בפארקים יותר מיום בודד (ואני ממליצה בחום להקדיש להם לפחות יומיים), שינה באחד מהריזורטים בהחלט יכולה להוסיף לחוויה.

עכשיו תורכם:

יצא לכם לבקר באחד מהמלונות מעלה? ספרו לי איך היה! ואם עוד לא הייתם – לאיזה מלון הייתם הכי שמחים להגיע? מה נשמע לכם הכי מתאים למשפחה שלכם? כתבו לי בתגובות!

מתכננים טיול לדיסנילנד פריז? צריכים עזרה? אשמח לעזור לכם בתכנון הטיול המושלם עבורכם.
ואם אתם טסים, אל תשכחו להוריד את האפליקציה הרשמית של דיסנילנד פריז.

שתפו אותי 🙂