קיץ בסימן פיקסאר | דיסנילנד פריז

אמנם ההרחבה המשמעותית ביותר של וולט דיסני סטודיוז בפריז עדיין בתהליכי בניה, אבל עם האזור של מארוול שנפתח, והעדכונים שצפויים בדיסנילנד פריז (יורודיסני לשעבר) בקיץ הקרוב, בהחלט ניתן להרגיש שהפארקים בפריז מקבלים את תשומת הלב הראויה להם מחברת דיסני.

אז מה מתחדש בפארקים של דיסנילנד פריז הקיץ?

מסעדת COCO בדיסנילנד פריז

בדיסנילנד פארק:

מסעדת Pizzeria Belle Notte היא מסעדה מתוקה ורומנטית (יחסית ל-Quick Service בכל אופן…) שמעוצבת בהשראת הסרט היפיפיה והיחפן. כעת היא קיבלה תוספת של אזור המבוסס על הסרט LUCA של דיסני.

מסעדת Fuente Del Oro, היא מסעדה מקסיקנית ב-Frontierland שקיבלה נגיעות קוקו כבר אחרי שהסרט יצא. עכשיו היא מקבלת שינוי שלם ורשמי, ותהפוך ל- Casa de Coco – Restaurante de Familia. המסעדה תהיה מלאה בתשוקה של מיגל למוזיקה, ובאהבה שלו למשפחתו. 
תוספת הסרט LUCA למסעדה איטלקית בדיסנילנד פריז

המתקן It's a Small World חזר אחרי סגירה ממושכת בה חודשו מעל 300 הבובות והחיות שבו. גם החלק החיצוני קיבל טיפול מסור והאטרקציה נראית מעולה אחרי הפתיחה המחודשת.

Les Mystères du Nautilus חזרה הקיץ אחרי חידוש מלא. בדיסני הבטיחו שחלק מהסטים, האביזרים התאורה וגם מערכות הסאונד חודשו ושופרו, ובוא נודה באמת – זה היה נחוץ. עם זאת, אני מודה שהעדכון שלה קצת מבאס – עם ההורדה הסופית של סצנת התקיפה של הדיונון האנימטרוני הענק.
נכון שהדיונון חווה קשיים טכניים בשנים האחרונות (בכל זאת, דמות אנימטרונית ענקית שצריכה לפעול מתחת למים), והתנועתיות שלו הופסקה כבר לפני זמן מה – ובכל זאת אני עצובה לראות אותו הולך. הסצנה הוחלפה בסרטונים מתחלפים של חיות ים שנראה שחולפות מחוץ לצוללת (דולפינים, צבי ים וכו'), אבל אפקט המסכים בסיסי ביותר ולא מרשים.

אם אתם נוסעים, כדאי להציץ בפוסט המתקנים של דיסנילנד פארק פריז.

it's a small world דיסנילנד פריז
מופע - ביחד, וולט דיסני סטודיוז פריז

בוולט דיסני סטודיוז:

הפארק קיבל מופע חדש – Together: a Pixar Musical Adventure.
המופע, שאורכו כ-30 דקות משלב אנגלית וצרפתית ומציג סיפור חדש לחלוטין. עם תזמורת חיה, אפקטים וכוריאוגרפיה מושקעת, מביא לבמה אלמנטים מסרטים אהובים כמו צעצוע של סיפור, מוצאים את נמו ומפלצות בע"מ. את המופע אפשר למצוא ב-Studio Theater שב-Production Courtyard.

הסיפור של המופע מתחיל עם צ'ארלי, ילד שמאד מאד אוהב מוזיקה, וחולם לנצח על תזמורת במופע סוף השנה של בית הספר. אבל משהו לא צפוי קורנה – והדפים של צ'ארלי למופע הולכים לאיבוד בערב המופע עצמו.
כשצ'ארלי נרדם, וודי וחבריו מהסרט (צעצוע של סיפור כמובן) מאגדים כוחות כדי להשיב לו את שאבד – הדפים אשר מפוזרים בסיפורים שונים של פיקסאר.

המופע חדשני מאד מבחינת הטכנולוגיה בה הוא עושה שימוש – עם אפקטים של מים, תאורה מושקעת, כוריאוגרפיה מרשימה, וכמובן – מוזיקה. התפאורה גם היא גדולה מהחיים ועושה שימוש בשילוב של תפאורה פיזית ומסכי לד ענקיים.

מרצ'נדייז של פיקסאר בוולט דיסני סטודיוז דיסנילנד פריז

אבל בדיסני כמו בדיסני לא עוצרים פה, וחגיגה היא לא באמת חגיגה אם לא מוסיפים לה מרצ'נדייז ייחודי ואוכל במהדורה מוגבלת.
מבחינת מזכרות – תוכלו למצוא בפארק ספלים, פרטי לבוש ומזכרות מלאים בדמויות פיקסאר. ובקטגוריית הנשנושים נוכל לטעום שני סוגים של מגנומים (לא כשם כולל, אלא באמת ארטיקים של מגנום) – אחד המוקדש לשריף האהוב, הלא הוא וודי מצעצוע של סיפור, והשני לסרט "מכוניות" (Cars).
חוץ מהמגנומים, יצא גם אקלייר של באז שנות אור, ונקניקייה מצופה – Corn Dog, שכדי להתאים אותה למאורע קיבלה את השם (הנוראי, אם תשאלו אותי) – Slinky Corn Dog.

ארטיק בהשראת פיקסאר וולט דיסני סטודיוז יורודיסני דיסנילנד פריז
אוכל של פיקסאר בוולט דיסני סטודיוז דיסנילנד פריז
ארטיק צעצוע של סיפור וולט דיסני סטודיוז דיסנילנד פריז

עכשיו תורכם:

אילו סרטים הייתם רוצים לראות מגיעים לפארקים בפריז? מה התוספת הכי שווה לדעתכם? ספרו לי בתגובות.
טסים דיסנילנד פריז? צריכים עזרה? אשמח לעזור לכם בתכנון הטיול המושלם עבורכם.

שתפו אותי 🙂