לשבור את הקרח, מארוול ומלחמת הכוכבים מגיעים אל דיסנילנד פריז

חברת דיסני משקיעה בימים אלו למעלה מ-2 מיליארד יורו בפיתוח של שלושה אזורים חדשים (Lands) שעומדים לשנות את פניו של פארק "וולט דיסני סטודיוז" שבדיסנילנד פריז – וטוב שכך, שכן הפארק יותר מזקוק להרחבה משמעותית.

ביולי 2017 חברת דיסני רכשה את מלוא הזכויות על בעלות הפארקים בדיסנילנד פריז. מאז פתיחתו של הפארק בשנת 1992 ועד הרכישה ביולי שנה שעברה הייתה לחברת דיסני בעלות חלקית בלבד, מה שעצר אותה מלהשקיע בפיתוח והרחבה של הפארקים הקיימים.

תאריך הפתיחה ההתחלתי היה צפוי ל-2021, אבל מאז הגיעה הקורונה שעיכבה את כל התוכניות. אבל הנה, אנחנו עומדים לקבל את האזור הראשון – Marvel Superhero Universe כבר ב-20 ביולי השנה! תכף נדבר עליו בהרחבה.

דיסנילנד פריז - קונספט ארט אזורים חדשים

קצת על האזורים החדשים:

שלושת האזורים החדשים שהוכרזו במקור – Frozen, Marvel  ו – Star wars Land.

אזור מלחמת הכוכבים נראה כמו גרסה מוקטנת אך מאד דומה ל- "מלחמת הכוכבים: קצה הגלקסיה" שקיים כבר גם בדיסנילנד קליפורניה, וגם בדיסני וורלד שבאורלנדו, אבל בנייתו כרגע מוטלת בספק. 
האזור של לשבור את הקרח מוצג באיורי הקונספט כממלכה מופלאה, ונראה שיביא לא רק את ארנדייל אל הפארק בפריז, אלא גם את הארמון הקפוא של אלזה בנוף מרשים ביותר של הרים.

מלבד האזורים החדשים, ייבנה אגם מלאכותי, שנראה שישנה את המבנה של הפארק ויהפוך מרכז – גם בין האזורים השונים, וגם יהווה מיקום פוטנציאלי עבור הופעות יום ולילה חדשות.

דיסנילנד פריז - איור איזורים חדשים

Marvel Superhero Universe:

האזור של מארוול, שנפתח זה מכבר, השתלט על השטח שנקרא Backlot. השטח הכיל עד לא מזמן מספר מתקנים ותיקים שהפופולריות שלהם כבר לא הייתה כבעבר: מופע הפעלולים – Motors.. Action, ארמגדון, וגם את רכבת ההרים – Rock and Roller Coaster בכיכוב להקת איירוסמית'.

האזור החדש של מארוול בוולט דיסני סטודיוז דיסנילנד פריז

Avengers Assemble: Flight Force – אם כבר דיברנו על הרוק אנד רולר קואוסטר, זו קיבלה מהפך מוחלט והפכה לרכבת הרים שבמרכזה איירון מן, שיגייס אתכם להלחם לצידו במשימה חללית במיוחד – וכך להרחיק את האיום מכדור הארץ.

Avengers Assemble Flight Force רכבת הרים חדשה בוולט דיסני סטודיוז פריז
איירון מן ומארוול בדיסנילנד פריז - וולט דיסני סטודיוז

Spider-Man W.E.B Adventure – גם ספיידרמן ינסה לגייס אתכם לסייע לו, הפעם במשימה להשתלט על ספיידר-בוטס שיצאו משליטה, לפני שהם משתלטים על האזור.

המתקן הינו זהה לזה שנפתח ב- Avengers Campus בדיסנילנד קליפורניה, ממליצה להכנס לקרוא עוד. מדובר באטרקציה עם טכנולוגיה המזהה את תנועות הגוף שלכם, ו"יורה" מכם קורי עכביש.

אזור מרוול אוונג'רז הנוקמים דיסנילנד פריז קליפורניה מתקן ספיידרמן

הזדמנויות צילום יחודיות – מעבר למתקנים, קיבלנו גם אזור מפגשים מושקע שיכלול את ספיידרמן, איירון מן וקפטן מארוול ב"מרכז אימונים. מדובר בטכנולוגיית צילום ייחודית שמאפשרת לכם לקבל (כלומר לקנות, באמצעות שירות ה-PhotoPass של דיסנילנד פריז) תמונות מגניבות במיוחד עם גיבורי העל האהובים עליכם.

להצטלם עם איירון מן
להצטלם עם ספיידרמן

Train with the Warriors of Wakanda: The Dora Milaje – דרך נוספת לפגוש גיבורים מוכרים, היא "להתאמן" עם הדורה מילאג'ה. המבקרים מוזמנים ללמוד מהלוחמים של וואקאנדה, ולגלות איך זה מרגיש להיות חלק מלוחמי המשמר.

להתאמן עם לוחמים - וולט דיסני סטודיוז

Out-Of-This-World Dance Moves with the Guardians of the Galaxy – מסיבת ריקודים (ככה זה נשמע בכל אופן… עם סטאר-לורד וגאמורה משומרי הגלקסיה.

The Kingdom of Arendelle:

מדובר כאמור על אזור שעדיין נמצא בפיתוח ובניה (ויש עוד זמן עד שייפתח).. אבל הנה מה שאנחנו יודעים עד כה.
באזור נוכל להכנס לממלכת ארנדייל שתשרה, ממש כמו בסרטים, באווירה חורפית ונעימה. מאחור, במרחק, נוכל לראות את ארמון הקרח של אלזה אי שם בהרים, אבל את הטירה של ארנדייל נקבל בגודל מלא.
נוכל לטייל לנו בכפר הנורדי, בו יהיו לפחות מסעדה אחת וחנות – גם הן באותו סגנון. אנחנו גם יודעים על לפחות אטרקציה אחת שתפתח שם. מדובר ככל הנראה במתקן דומה ל-Frozen Ever After שבאפקוט. כמובן אעדכן ברגע שיהיו פרטים נוספים.

אזור של לשבור את הקרח וולט דיסני סטודיוז דיסנילנד פריז

לאחרונה קיבלנו הצצה למה שקורה בימים אלו בשטח הבנייה של האזור. ממש כאן:

עכשיו תורכם:

ספרו לי איזה מהאזורים מרגש אתכם במיוחד? אילו מתקנים הייתם שמחים לראות?

נוסעים לדיסנילנד פריז? צריכים עזרה? אשמח לעזור לכם בתכנון הטיול המושלם עבורכם.

שתפו אותי 🙂