מארוול בדיסני: האזור החדש של גיבורי העל בדיסנילנד קליפורניה

שני אזורי מארוול חדשים הגיעו לפארקים של דיסני. אחד בקליפורניה אדוונצ'ר פארק שבדיסנילנד קליפורניה והשני בוולט דיסני סטודיוז שבדיסנילנד פריז. שניהם נפתחו לאחרונה, ומהווים תוספת מרגשת במיוחד. בואו נדבר על מה יש בהם!

Avengers Campus

שני האזורים נקראים בשם זהה – Avengers Campus. בדיסני כמו בדיסני, על אף השם הפשוט, יש מאחוריו המשך לסיפור, כאשר המילה קמפוס היא למעשה רשי תיבות:

 Centralized – Assembly – Mobilized- (to) – Prepare – Unite – (and) – Safeguared.

בקטנה 🙂 כשהסיפור הוא כזה – הנוקמים של מארוול הבינו שכדור הארץ זקוק לכמה שיותר גיבורים, זאת לאור כמות האיומים הגדלה. כך התקבלה ההחלטה להרחיב את היוזמה ולהקים קמפוסים שכאלה מסביב לעולם אשר יגייסו ויאמנו את גיבורי העל של העתיד (כלומר – אנחנו).

אזור מרוול אוונג'רז הנוקמים דיסנילנד פריז קליפורניה מתקן ספיידרמן

בואו להיות ספיידרמן

האטרקציה המרכזית הראשונה שאנו פוגשים בכניסה לאזור מבוססת על דמותו של ספיידרמן – לראשונה בדיסני, ותקרא WEB SLINGERS: A Spider-Man Adventure

המקום נקרא Worldwide Engineering Brigade, או בקיצורו השנון – WEB (רשת קורים). בווב נצא לנסיעה בקרוניות הנקראות Web Slinger (משהו כמו קלעי קורים) שתאפשר לנו לירות קורי עכביש ממש כמו ספיידרמן עצמו.
במהלך הנסיעה נחלץ לעזרתו של ספיידרמן, ובעזרת יכולת העל שלנו נסייע לו לתפוס רובוטי-עכביש שמשכפלים את עצמם ועומדים להשתלט על הקמפוס.
הדבר המטורף באמת באטרקציה הזו, היא שבניגוד לאטרקציות שניתן להתייחס אליהן כמקבילות מבחינת אינטראקטיביות (כמו Toy Story Mania למשל, או Buzz Lightyear הותיקה יותר שקיימת בגרסאות מעט שונות בפארקים השונים), כאן אין אקדח, ה"יריות" שלכם יהיו תלויות אך ורק בתנועות הגוף שלכם, ועל היכולת שלכם "לירות" קורים כמו ספיידרמן.

אזור מארוול אוונג'רז הנוקמים דיסנילנד פריז דיסנילנד קליפורניה ספיידרמן
ספיידר-מן מתקן חדש בAvengers Campus דיסנילנד וולט דיסני סטודיוז
רובוט עכביש ספיידר-מן דיסנילנד קמפוס הנוקמים
קורי עכביש דיסנילנד פריז דיסנילנד קליפורניה ספיידרמן

ואיך אפשר בלי קצת מרצ'נדייז? WEB Supplies היא חנות המוצרים הממותגים של האזור ומכילה את כל מה שקשור לספיידר-מן, מארוול והנוקמים. ניתן גם לרכוש בה ספיידר-בוטס (אותם רובוטי עכביש חמודים מהמתקן) שיבואו איתכם הביתה.

בנוסף, אחד הדברים הכי מעניינים ומרגשים בכל הסיפור (לחנונית אודיו-אנימטרוניקה שכמוני לפחות), היא דמותו של ספיידרמן (כפי שתוכלו לראות בהדמיה בסרטון מטה). האימג'נירים שעבדו על האזור החדש יצרו Stuntronic – שזה Stunt Animatronic. דמות אודיו אנימטרוניקה שצפויה לרחף כמעט 10 מטרים באוויר מעל ראשי המבקרים. היא אמנם לא חלק מהאטרקציה עצמה, אלא ממופע שמתרחש מחוץ למבנה שלה, אבל טכנולוגית וויזואלית – זה פשוט אדיר!

ווב סופלייז קמפוס הנוקמים חנות מזכרות
רובוטי עכביש ומרצ'נדייז קמפוס הנוקמים דיסנילנד

מסעדת הניסויים של פים

עוד נוכל למצוא באזור מסעדת קוויק סרוויס חדשה המבוססת על "חלקיקי פים" (Pym Particals) מהסרט אנטמן והצרעה (Ant-Man and the Wasp). או כמו שאמרו בדיסני – "חלקיקי פים ישתמשו בטכנולוגיות מתקדמות כדי להגדיל ולכווץ את האוכל במסעדה זו, ממש כמו שאנט-מן והצרעה השתמשו בהם כדי להגדיל ולכווץ כמעט כל דבר!"

מה נוכל למצוא פה? אוכל רגיל, במידות לא רגילות בכלל, למשל:
> The Impossible™ Spoonful: פסטה וכדורי בשר (ענקיים לצד קטנטנים), שמוגשים עם כף עצומה ומזלג מיניאטורי.
> PYM-ini: פימ-יני סנדביץ', שהוא למעשה פוקאצ'ה קלויה עם סלאמי, האם-רוזמרין, גבינת פרובולונה, עגבניות מיובשות ומיונז. הכריך מגיע במנה אישית או כמגה-כריך ארוך המתאים למשפחה שלמה.
> The Not So Little Chicken Sandwich: 

מסעדת חלקיקי פים אנט-מן והצרעה אזור מרוול אוונג'רז הנוקמים דיסנילנד פריז קליפורניה

גיוס גיבורי על

עוד נוכל לראות את הסנקטום – מקום מגוריו של דוקטור סטריינג' (Doctor Strange). באיור הקונספט נוכל לראות מעין אזור במה, שכפי הנראה ישמש לסוג של מופע בשיתוף הקהל ל"גיוס גיבורי על".
המופע המתוכנן נשמע כמו המקבילה ה"מרוולית" של Jedi Training – המופע שמתקיים עדיין בהוליווד סטודיוז בדיסניוורלד והיה בדיסנילנד עד 2018.

אזור מרוול אוונג'רז הנוקמים דיסנילנד פריז קליפורניה
מארוול, הנוקמים אזור חדש בדיסנילנד

בשלב שני תגיע לדיסנילנד אטרקציה נוספת, שאמורה להיות השיא של האזור. אין לנו עדיין הרבה פרטים על מה יהיה באטרקציה הזו, אבל אנחנו יודעים כי האורחים יכנסו ל'קווינג'ט', ויצאו להלחם לצד גיבורי העל מסדרת הנוקמים.

כפי הנראה מדובר בטכנולוגיית מתקן חדשה לחלוטין שמייצרים בדיסני עבור מתקן זה. לפי איורי הקונספט (בהמשך) נראה כי המתקן ישים את המבקרים ממש במרכז האקשן – ייתכן ובאופן דומה ל-Flight of Passage שבפנדורה.

הקורונה הגיעה וקצת שיבשה את לוחות הזמנים (וחשבונות הבנק…), לכן היה רגע בו היה לנו ספק אם התוכנית תמומש, אך בכנס D23 שנערך השנה אישרו שהאטרקציה אכן תפתח.

אזור מרוול אוונג'רז הנוקמים דיסנילנד פריז קליפורניה 3
אזור מארוול אוונג'רז הנוקמים דיסנילנד פריז קליפורניה 3

עכשיו תורכם:

לאיזה גיבור על הייתם רוצים שדיסני יקדישו אטרקציה משלו? איזה מהחלקים שאנחנו כבר יודעים עליהם באזור החדש נשמע לכם הכי שווה? ספרו לי בתגובות!

מתכננים טיול לדיסנילנד פריז? צריכים עזרה? אשמח לעזור לכם בתכנון הטיול!

שתפו אותי 🙂