כל מה שרציתם לדעת על: תור וירטואלי בפארקים של דיסני

תורים וירטואלים הם השיטה החדשה של דיסני וורלד ודיסנילנד לנהל את הביקוש העצום במתקנים החדשים ביותר בפארקים. במידה ואתם עומדים לבקר באחד מהם, ורוצים לחוות את המתקנים הפופולריים ביותר, כדאי שתהיו מוכנים היטב לתפעול ההרשמה לתורים אלו.

יש כמה דברים שצריך להכיר ולהבין כדי לעשות שימוש בתור הוירטואלי, אני כאן כדי לעשות סדר. אז בואו נתחיל.

מה זה תור וירטואלי?

התור הוירטואלי מאפשר למבקרים לשמור מקום בתור למתקן, באמצעות שימוש באפליקציות של הפארקים – My Disney Experience בדיסני וורלד, ו-Disneyland App בדיסנילנד. התור אותו תשמרו נקרא Boarding Pass – כרטיס עלייה, והוא יהיה חלק מ-Boarding Group. ה-Boarding Group הם האנשים שיש להם טווח זמן זהה לכניסה לאטרקציה.

לאילו מתקנים יש תור וירטואלי?

נכון לכתיבת שורות אלו, יש שני מתקנים בדיסנילנד ושניים בדיסני וורלד בהם נעשה שימוש בתור וירטואלי:

תורים וירטואליים בדיסני וורלד, אורלנדו:

  • TRON Lightcycle / Run המתקן החדש ביותר במג'יק קינגדם (ובדיסניוורלד בכלל). רכבת ההרים של טרון היא שדרוג רציני לאזור של עולם המחר (Tomorrowland).
  • Guardians of the Galaxy: Cosmic Rewind – החדש ביותר מבין המתקנים באפקוט. מדובר ברכבת הרים מהנה ופופולרית לכל המשפחה (כמעט).

תורים וירטואליים בדיסנילנד, קליפורניה:

  • World of Color – ONE – המופע המשובח הוא בין האטרקציות הפופולריות בדיסני קליפורניה אדוונצ'ר, אשר קיבל שדרוג לכבוד חגיגות 100 שנים לחברת דיסני שחלות השנה (2023).
  • Mickey & Minnie's Runaway Railway – זוהי הגרסה של המתקן בדיסנילנד (יש גם אחת בהוליווד סטודיוז). שימו לב, כאן מדובר ביוצא דופן ברשימה – למתקן יש גם תור רגיל (Standby Line), אך עיתים מוחלף בתור וירטואלי. ממליצה לבדוק בבוקר של יום הביקור שלכם מה קורה באותו יום.
תור וירטואלי בפארקים של דיסני

  All Images are official by Disney

מתי אפשר להירשם?

הרישום לתורים נפתח בשעות ספציפיות, ונרצה להיות מוכנים בדיוק בזמן – שכן הביקוש למתקנים אלה הוא גדול והתורים אוזלים תוך דקות (במקרה הטוב).

משבצות הרשמה בדיסני וורלד:

משבצת ההרשמה הראשונה נפתחת בשעה 7:00, והשניה בשעה 13:00.
אורחים הזכאים ל-Extended Evening Hours יקבלו הזדמנות נוספת, ותפתח עבורם הרשמה גם בשעה 18:00.

על מנת להירשם במשבצת של 7:00, עליכם להיות בעלי כרטיס כניסה לפארק לאותו יום, ועם הזמנת מקום לפארק הספציפי (מג'יק קינגדם / אפקוט) או עם כרטיס הכולל Park Hopper.
על מנת להירשם במשבצת של שעה 13:00, עליכם להיות בתוך הפארק הרלוונטי, או עם כרטיס הכולל Park Hopper.

שימו לב – אורחים הזכאים לשעות הערב המורחבות (Extended Evening Hours), לא צריכים להיות בתוך הפארק על מנת להירשם במשבצת של 18:00.

משבצות הרשמה בדיסנילנד:

משבצת ההרשמה הראשונה נפתחת בשעה 7:00, והשניה בשעה 12:00.
אורחים הזכאים ל-Extended Evening Hours יקבלו הזדמנות נוספת, ותפתח עבורם הרשמה גם בשעה 18:00.

על מנת להירשם במשבצת של 7:00, עליכם להיות בעלי כרטיס כניסה לפארק לאותו יום.
על מנת להירשם במשבצת של שעה 12:00, עליכם להיות בתוך הפארק הרלוונטי, או עם כרטיס הכולל Park Hopper.

שימו לב – ההרשמה ל-World of Color – ONE מתבצעת במשבצת של שעה 12:00. במידה ויש יותר ממופע אחת בערב, ההרשמה למופע השני תחל ברגע שהמופע הראשון יתמלא. במידה ותפסתם מקום בתור הוירטואלי, תקבלו התראה באפליקציה כ-45 דקות לפני תחילת המופע. ההתראה תזמין אתכם להכנס לאזור הצפייה דרך אחד משתי כניסות (צהובה או כחולה).
חשוב – הצטרפות לתור הוירטואלי היא לא תנאי הכרחי על מנת לצפות במופע, אך בהחלט מומלץ.

מה נצטרך להכין מראש?

בתור התחלה, וודאו שמותקנת לכם האפליקציה של הפארק הרלוונטי (כאמור – My Disney Experience בדיסניוורלד, או Disneyland App בדיסנילנד). שימו לב שהאפליקציה תהיה מעודכנת לגרסה העדכנית ביותר.

כנסו לחשבון שלכם, ו-וודאו שחיברתם כמו שצריך את כל הדברים שקשורים ליומכם בפארק. זה אומר: כרטיסי הכניסה, הזמנות הפארקים הרלוונטיים וכל בני המשפחה / חברים שתרצו לעלות איתם על המתקן.

בתחילת תהליך הרישום תדרשו לאשר את האנשים שלהם אתם מבקשים להזמין תור וירטואלי. אני ממש ממליצה לעשות זאת לפני פתיחת משבצת ההרשמה. דיסני מאפשרים לעשות זאת עד שעה לפני פתיחתה, וכיוון שכל שניה קובעת (לא, אני לא מגזימה), זה מומלץ ביותר.
פינת התכלס: פתחו את האפליקציה > לחצו על Join Virtual Queue > ואז על Confirm Your Party.
שם תבחרו מתוך כלל האנשים שמחוברים לחשבון שלכם את אלו שתרצו שיעלו למתקן > Confirm Party.

כל מה שרציתם לדעת על: תור וירטואלי בפארקים בדיסניוורלד ודיסנילנד

הצטרפות לתור וירטואלי

בשעת פתיחת משבצת ההרשמה הרלוונטית (ולא רגע אחרי!) לחצו על כפתור Join Virtual Queue במסך הבית של האפליקציה. התקדמו בזריזות דרך המסכים הבאים, ובסופם (בשאיפה) יהיה לכם מקום ב-Boarding Group למתקן המבוקש.

במידה והצלחתם, האפליקציה תעדכן אתכם באופן מיידי מה מספר קבוצת הבורדינג שלכם.

מזכירה – במשבצת ההרשמה של שעה 7:00, אין צורך להיות בתוך הפארק. לעומת זאת, במשבצת השניה (13:00 בדיסניוורלד או 12:00 בדיסנילנד), עליכם להיות בתוך הפארק הרלוונטי, או עם כרטיס הכולל Park Hopper.

יש לי Boarding Group! מה עכשיו?

ברכות! הצלחתם לתפוס תור וירטואלי, וקיבלתם את מספר קבוצת הבורדינג שלכם.
זמן ההמתנה המשוער עד שתקראו להגיע למתקן מופיע לכם במסך הבית של האפליקציה. היא תסמן לכם כשהגיע תורכם לבוא ולעלות עליו. בדרך כלל, תקבלו חלון חזרה של שעה (להוציא את World of Color – ONE עליו דיברנו כבר קודם).

שימו לב – אני ממליצה מאד לאפשר לאפליקציה לשלוח התראות (Push Notification), כדי שתקפוץ לכם התראה כאשר קבוצת הבורדינג שלכם תוזמן להגיע.

TRON Lightcycle Run רכבת הרים טרון מג'יק קינגדם דיסניוורלד

אין לי Boarding Group! מה אני עושה?

אם לא הבהרתי את זה מספיק עד כה – התורים הוירטואליים מאד פופולריים. ייתכן ולא הצלחתם לתפוס את התור המיוחל.

אם המתקן נמצא בראש סדר העדיפויות שלכם, תשמחו לדעת שיש עוד דרך שבה תוכלו לעלות ולחוות אותו.
על דיסני ג'יני ודיסני ג'יני+ כבר שמעתם? אז המתקנים החדשים והסופר-פופולריים אמנם לא כלולים בדיסני ג'יני+, אבל תוכלו לרכוש אליהם כניסה מהירה (LL – Lightning Lane) בנפרד. אופציה זו נקראת Individual Lightning Lane, ואת כל הפרטים עליה תוכלו למצוא בפוסט שעוסק בשירות הדיסני ג'יני.

טיפים של אלופים:

כאמור, גם אם עשיתם הכל כמו שצריך, זה לא מבטיח שתצליחו לתפוס לכם מקום בתור הוירטואלי. אבל כדי להגדיל את הסיכוי, יש כמה טיפים ששווה להכיר:

  • התחילו לנסות כבר במשבצת ההרשמה של הבוקר. כלומר – בשעה 7:00. בשעה 12:00 / 13:00 כבר יש הרבה יותר אנשים שינסו לתפוס מקום. וגם – אם לא הצלחתם בחלון ההרשמה של הבוקר, יהיה לכם את זה של הצהריים לנסיון חוזר.
  • הקפידו לאשר את האנשים שאיתכם מראש, עוד לפני השעה 7:00.
  • שימו לכם שעון מעורר לרגע לפני פתיחת משבצת ההרשמה. אני לא צוחקת – כל. שניה. קובעת.
  •  בצעו את התהליך כשאתם מנותקים מ-WIFI, וגולשים בחבילה הסלולרית שלכם. כמו שכבר הבנתם, אתם לא היחידים שתנסו לעשות את שרשרת הפעולות הזו. ה-WIFI של הפארקים רחוק מלעמוד בעומס הזה, כנ"ל לגבי זה של הריזורטים. חבל לקחת את הסיכון.
  • לא הצלחתם? או לחילופין, החלטתם שכל זה לא בשבילכם, ואתם רוצים לרכוש כניסה מהירה בודדת (Individual Lightning Lane)? גם פה – אל תתמהמהו. למתקנים הפופולריים והחדשים, גם הכניסות המהירות בתשלום נגמרות תוך דקות.

עכשיו תורכם:

לאיזה מתקן תנסו לתפוס תור וירטואלי? מה אתם חושבים על התהליך? ספרו לי בתגובות!

מתכננים טיול לאחד הפארקים של דיסני? צריכים עזרה? אשמח לעזור לכם בתכנון הטיול!

שתפו אותי 🙂