לוח שיפוצים וחידושים בדיסני וורלד 2024

השיפוצים והחידושים הצפויים בדיסני וורלד ישפיעו לא מעט על הנסיעה שלכם, במידה ותכננתם להגיע לאורלנדו במהלך 2024. כאן בפוסט תמצאו את כל הסגירות והשינויים הצפויים במהלך השנה בפארקים של דיסני וורלד- מג'יק קינגדם, אפקוט, אנימל קינגדם והוליווד סטודיוזמג'יק קינגדם, אפקוט, אנימל קינגדם והוליווד סטודיוז.

שימו לב, במידה ואתם טסים לדיסנילנד שבקליפורניה, אתם ככל הנראה מחפשים את לוח השיפוצים והחידושים של דיסנילנד 2024.

למה המתקנים בדיסני נסגרים?

תחזוקת המתקנים בפארקים של דיסני היא ללא רבב, והחברה עומלת על כך 365 ימים בשנה. הסגירות לרוב מתוכננות מראש, והן נועדו כדי לשמור עליהם בטוחים לשימוש ונראים מעולה.
בזכותן אין סיכוי שתמצאו צבע מתקלף מהזנחה, לכלוך מיותר או כל דבר המעיד על חוסר תשומת לב. כי אם יש משהו שהפארקים של דיסני טובים בו, זה תשומת הלב לפרטים הקטנים ביותר.

במידה ונתקלתם במתקן סגור שלא צפיתם מראש, בדרך כלל מדובר בתקלה נקודתית והמתקן עשוי להפתח תוך כמה שעות. במקרה כזה אני ממליצה לבדוק עם אחד הקאסט ממברז (עובדי הפארק).

מה צפוי בדיסני וורלד בשנת 2024?

לא מעט קורה בימים אלו בפארקים של דיסני באורלנדו – בעיקר כשמסתכלים על אפקוט והמג'יק קינגדם.
במג'יק קינגדם הספלאש מאונטיין עובר מהפך ויהפוך למתקן המבוסס על הנסיכה והצפרדע. לטובת כך הוא נסגר באופן סופי בתחילת 2023, ולא יפתח מחדש עד מתישהו בסוף 2024. בהוליווד סטודיוז אנחנו מחכים בציפייה לחזרה של הופעה אהובה שלא הייתה איתנו מאז שהפארקים נסגרו בגלל הקורונה, ועוד.

באפקוט מרבית השיפוצים כבר הסתיימו – האטרקציה של מואנה ונקודת המפגש עימה כבר פתוחות, כמו גם איזור הכניסה המחודש. אנחנו עדיין מחכים למבני הפסטיבלים שהפתיחה שלהם נדחתה ואמורים להוסיף קיק שווה במיוחד לפסטיבלים המעולים שלאפקוט יש להציע.

מגיעים לפארקים של דיסני וורלד ב-2024? אני ממליצה לבדוק ספציפית את תאריכי הביקור שלכם באתר של דיסני. תמצאו שם גם את שעות הפתיחה העדכניות, שעות צפויות של מצעדים וכו'. כל אלו יעזרו לכם לתכנן (ואם אתם מחפשים מי שיתכנן את הביקור המושלם עבורכם – בשביל זה אני כאן).

TRON Lightcycle Run רכבת הרים טרון מג'יק קינגדם דיסניוורלד

Image is official by Disney

מג'יק קינגדם:

👈 Big Thunder Mountain Railroad – תהיה סגורה בין התאריכים 16-20 בינואר, 2023.
👈 Splash Mountain – נסגר לאלתר.
👈 Tiana's Bayou Adventure – צפוי להפתח בסוף 2024.
👈  Country Bear Jamboree – צפוי להסגר במהלך 2024 לחידוש ממושך, עוד אין תאריכים.

כאמור, אחת האטרקציות המשמעותיות ביותר במג'יק קינגדם סגרה את שעריה בשנה שעברה. זה אומר שהפארק נותר רק עם שניים משלושת "ההרים" המפורסמים שלו. עם זאת, אי אפשר לומר שהפארק מאט את הקצב, ובשנה שעברה קיבל את רכבת ההרים – Tron Lightcycle Run.

הסגירה הקצרצרה של Big Thunder Mountain היא לטובת חידוש וטיפול שגרתי, ולא תשנה או תוסיף משהו דרמטי לאטרקציה האהובה.

לכל המתקנים במג'יק קינגדם.

tianas bayou adventure יפתח במקום הספלאש מאונטיין

Image is official by Disney

אפקוט:

👈 CommuniCore Hall & Plaza – צפוי להפתח בתחילת 2024 (אחרי דחייה מסוף 2023), עוד אין תאריך סופי. 
👈 Frozen Ever After – יהיה סגור בתאריך 24 בינואר 2024.
👈 Test Track – צפוי להסגר לחידוש משמעותי, אין תאריך עדיין.

לא פלא שאנחנו לא רואים רשימה נרחבת של סגירות באפקוט. הפארק הזה עבר מהפך רציני מאד בשנתיים האחרונות, שאמנם עוד לא הגיע לסופו, אבל האור בקצה המנהרה בהחלט כאן.

המתקן של רטטוי (שנפתח כבר די מזמן), האטרקציה החדשה של מואנה – Moana Journey of Water, הכניסה לפארק (אזור World Celebration) שחודש כולו… וכמובן מופע הערב החדש – Luminous: The Symphony of Us, אשר הגיעו אלינו בשנת 2023. כך שאפקוט בהחלט מוכן וחגיגי לקראת שנת 2024.

נקודה שכן מעניין להזכיר, הוא השינוי הצפוי ל-Test Track. המתקן האהוב שלוקח אותנו אל מבחן נסיעה של רכבים (בשיתוף עם שברולט), הולך להסגר לטובת שיפוץ (וככל הנראה שינוי קונספט) משמעותי מאד.
עוד אין לנו תאריך מדויק לסגירה, וגם לא המון פרטים – אנחנו יודעים אבל שהמתקן שנקבל כשיפתח מחדש, ישאב השראה מגרסתו הראשונה – World of Motion.

לכל המתקנים והאטרקציות באפקוט.

טה פיטי באפקוט - מואנה מסע של מים

Image is official by Disney

אנימל קינגדם:

👈 Kali River Rapids – סגור החל מה-8 בינואר 2024.
👈 It's Tough to Be a Bug – צפוי להסגר, עוד לא פורסם תאריך רשמי.

אנימל קינגדם כרגע די יציב מבחינת סגירות. ומלבד Kali River Rapids שנסגר כל שנה בחורף לתחזוקה בזמן הפחות פופולרי שלו (ושל כל מתקני המים.. בכל זאת, קר), ו-It's Tough to Be a Bug שכבר נרחיב עליו – לא צפויות סגירות משמעותיות.

מה בכל זאת מתחדש? בכנס Destinations D23 דיסני הציגו איור קוסנפט מעניין. אחרי שכבר שנה קודם לכן קיבלנו מידע על הרעיון של להחליף את Dinoland USA במשהו חדש, באיור הקונספט שאתם יכולים לראות מטה קיבלנו משהו קצת יותר מגובש. הקונספט הוא לשנות אותו לאזור המבוסס על – "האמריקות הטרופיות" כמו שכינו זאת בדיסני.
באיור אפשר לראות שהמתקן של Dinosaur עשוי להיות מוחלף באטרקציה של אינדיאנה ג'ונס (לא מופרך בהתחשב בכך שבדיסנילנד מתקן של אינדיאנה ג'ונס המבוסס על אותה טכנולוגיה כמו דינוזאור), וכן באזור של בית מדריגל (אנקנטו) ועוד.
כרגע מדובר ברעיון בלבד (ככל הידוע לנו), שעוד לא קיבל אישור ו/או תקציבים, ולכן בהחלט לא מדובר על משהו שיגיע במהלך 2024 (וממש לא בטוח שב- 2025 אם תשאלו אותי…).
בכל מקרה הקונספט מגניב ומשתלב היטב עם האנימל קינגדם, ונשמח לראות אותו קורה.

לכל המתקנים באנימל קינגדם.

בלו סקיי קונספט לאזור חדש באנימל קינגדם במקום דינוזאור

Image is official by Disney

הוליווד סטודיוז:

👈 Rock 'n' Roller Coaster – הרכבת תסגר ב-8 בינואר לתקופה לא ידועה.
👈 Voyage of the Little Mermaid – צפויה להפתח מחדש בסתיו של 2024.

רכבת ההרים האהובה Rock 'n' Roller Coaster נסגרת לשיפוץ ממושך ונחוץ. בחודשים האחרונים הרכבת "קרטעה", ונסגרה לעיתים קרובות בעקבות תקלות. לכן מתחילה חידוש משמעותי.

המופע האהוב – Voyage of the Little Mermaid עתיד לחזור אלינו בסתיו של 2024, בגרסה חדשה לחלוטין. המופע המחודש יקרא "The Little Mermaid – A Musical Adventure", וצפוי להיות לא פחות ממרהיב. עם תפאורה חדשה, אפקטים ברמה גבוהה – וכל הדמויות והשירים האהובים.

לכל המתקנים בהוליווד סטודיוז.

מופע חדש לבת הים הקטנה - הוליווד סטודיוס דיסני וורלד

Image is official by Disney

עכשיו תורכם:

איזה חידוש הכי שווה בעינכם? ומה עוד דיסני צריכים להוסיף לפארקים? ספרו לי בתגובות!

מתכננים טיול לאחד הפארקים של דיסני? צריכים עזרה? אשמח לעזור לכם בתכנון הטיול!

שתפו אותי 🙂