לוח שיפוצים וחידושים בדיסנילנד 2023

השיפוצים והשינויים שיתרחשו בדיסנילנד בזמן הביקור שלכם ישפיעו עליו לא מעט. כדי שלא תגיעו ופתאום תגלו שהמתקן שהכי חיכיתם לא סגור – זה הפוסט בשבילכם. במידה ואתם מגיעים לקליפורניה במהלך 2024, תמצאו כאן את כל הסגירות והשינויים הצפויים בפארקים של דיסנילנד קליפורניה.

שימו לב, אם אתם טסים לאורלנדו, אתם כנראה מחפשים את לוח השיפוצים והחידושים בדיסני וורלד 2024.

למה המתקנים בדיסני נסגרים?

דיסני מתחזקת את הפארקים ברמה גבוהה מאד. אין סיכוי להסתובב שם ולהתקל בצבע מתקלף מהזנחה, או לכלוך לא נעים. לצורך כך, וכדי שהמתקנים יהיו בטיחותיים ויעבדו היטב – הם מדי פעם נסגרים לפרקי זמן משתנים.

נכון שאף אחד לא רוצה שהמתקן האהוב עליו יהיה סגור בזמן הביקור שלו, אבל אין ברירה אלא לבצע אותן כדי שהפארקים יהיו במצב מעולה כמו שאנחנו רוצים אותם. למזלנו הסגירות בדרך כלל מתוכננות ומתפרסמות מראש, ואפשר לבדוק ולקחת בחשבון את השינויים הצפויים בתכנון שלכם.

במידה ונתקלתם במתקן סגור שלא צפיתם מראש, בדרך כלל מדובר בתקלה נקודתית והמתקן עשוי להפתח תוך כמה שעות. במקרה כזה אני ממליצה לבדוק עם אחד הקאסט ממברז (עובדי הפארק).

מה צפוי בדיסנילנד בשנת 2024?

הדבר המשמעותי ביותר שצפוי לקרות השנה בדיסנילנד פארק הוא הפתיחה הצפויה של Tiana's Bayou Adventure. אחרי הסגירה הסופית של Splash Mountain בשנה שעברה (2023), המתקן החדש של טיאנה אמור להפתח בסוף 2024.

אבל בכנות התוספת שמרגשת אותי אפילו יותר היא התוספת שעתידה לקבל הטירה הרדופה, הלא היא ה-Haunted Mansion, עם תור מושקע מאד של גנים וחממות, וחנות ייחודית המבוססת על מאדאם ליאוטה.

בקליפורניה אדוונצ'ר 2024 צפויה להיות שנה רגועה יחסית. אחרי ש- Avengers Campus פתח את שעריו, עם המתקן של ספיידרמן – ולכן השנה לא צפויות שם דרמות גדולות. 

מגיעים לדיסנילנד ב-2024? אני ממליצה שתבדקו את התאריכים הספציפיים שלכם באתר של דיסני. תמצאו שם גם את שעות הפתיחה העדכניות, שעות צפויות של מצעדים וכו'. כל אלו יעזרו לכם לתכנן (ואם אתם מחפשים מי שיתכנן את הביקור המושלם עבורכם – בשביל זה אני כאן).

Mickey's Toontown דיסנילנד פארק, קליפורניה

דיסנילנד פארק:

👈 Adventureland Treehouse – פתוח כבר עכשיו!
👈 Splash Mountain – נסגר לאלתר.
👈 Haunted Mansion – תסגר ב-22 בינואר 2024, עם תאריך פתיחה לא ידוע כרגע.
👈 It's a Small World – יהיה סגור בין התאריכים 7-17 בינואר 2024.
👈 Fantasmic- אמור לחזור (אחרי התקרית המצערת בשנה שעברה בה האודיו-אנימטרוניק של מליפיסנט עלתה באש באמצע מופע…) בגרסה מחודשת (ללא מליפיסנט) ב-24 במאי 2024.
👈 Mark Twain River Boat – סגורה כרגע ללא תאריך פתיחה ידוע.
👈 Sailing Ship Columbia – תהיה סגורה בין התאריכים 8-11 לינואר, 2024.
👈 Tale of the Lion King – המופע המעולה ירד באופן סופי ב-7 בינואר 2024.
👈  Together Forever – מופע הערב של פיקסאר יחזור ב-26 באפריל 2024.

כאמור, אחת הסגירות המשמעותיות פה היא של ה-מתקן, הלא הוא ה-Haunted Mansion. הטירה הרדופה תסגר לפרק זמן ממושך, בו תקבל תור חדש ומושקע, שיהווה הרחבה לסיפור של ההאנטד מנצ'ן. מלבדו, תיפתח חנות ייעודית להאנטד מנצ'ן המבוססת על מאדאם ליאוטה (זה נשמע מאד דומה ל-ממנטו מורי, החנות המשגעת – אם כי קטנה להחריד – של ההאנטד מנצ'ן במג'יק קינגדם).

לכל המתקנים בדיסנילנד פארק, קליפורניה.

ההאנטד מנצ'ן בדיסנילנד מקבלת הרחבה משמעותית וגם חנות! קליפורניה

Image is official by Disney

דיסני קליפורניה אדוונצ'ר פארק:

👈 Better Together: A Pixar Pals Celebration! Parade – הוא מצעד חדש שיצא לראשונה ב-26 באפריל 2024.
👈 Grizzly River Run – יסגר ב-8 בינואר 2024, לא פורסם עוד תאריך לפתיחה מחודשת. 
👈 World of Color ONE – יהיה סגור בין התאריכים 8 בינואר ועד ה-29 בפברואר 2024.
👈 Inside Out Emotional Whirlwind – יסגר ב-22 בינואר 2024, ללא תאריך פתיחה עדיין.

הסגירה של Grizzly River Run היא שגרתית וקורית למתקן הזה (ולמתקני מים בכלל) בכל חורף. הוא ככל הנראה יחזור לפעילות לקראת חופשת האביב (Spring Break) העמוסה, כבכל שנה.
באופן כללי, סגירות בתקופה זו של השנה הן שגרתיות, שכן עם הירידה של העומס שחווים הפארקים בכריסמס – וכניסה של תקופה איטית יותר (באופן יחסי), זה זמן טוב מבחינת דיסני לתיקונים ושיפוצים קטנים במתקנים השונים.

Rogers: The Musical ירד אחרי תקופה קצרה יחסית, ולא ידוע עדיין איזה מופע יחליף אותו בתאטרון ההייפריון. הלוואי ויחזירו את המופע המעולה של Frozen שהיה שם לפניו.

לכל המתקנים והאטרקציות בדיסני קליפורניה אדוונצ'ר.

מתקנים בדיסני קליפורניה אדוונצ'ר - Frozen Live at the Hyperion

עכשיו תורכם:

איזה חידוש הכי שווה בעינכם? ומה עוד דיסני צריכים להוסיף לפארקים? ספרו לי בתגובות!

מתכננים טיול לאחד הפארקים של דיסני? צריכים עזרה? אשמח לעזור לכם בתכנון הטיול!

שתפו אותי 🙂