מופע חדש לספידי מקווין ועוד הפתעות | הוליווד סטודיוז, דיסניוורלד

הרבה דברים קורים בדיסני'ז הוליווד סטודיוז בימים אלו. הפארק שהלך ואיבד קהל בשנים האחרונות עקב התיישנות חלק מהאטרקציות שבו, וסגירה של אטרקציות לטובת בנייה של אזורים חדשים, נמצא בתהליך שיקום הכולל פתיחה של אזורים חדשים ומרגשים.
האזור של 'צעצוע של סיפור' (Toy Story Land) שנפתח בקיץ האחרון בהוליווד סטודיוז שבדיסניוורלד, האזור של מלחמת הכוכבים: קצה הגלקסיה (Star Wars: Galaxy's Edge) שעומד להיפתח ממש בקרוב, והמתקן החדש – Mickey and Minnie's Runaway Railway שמחליף את ה-Great Movie Ride, וצפוי להיפתח גם הוא בחציה השני של השנה.

כל אלו עומדים למשוך הרבה קהל בכיוון החלקים החדשים של הפארק, והרחק מאזור סאנסט בולוורד והמתקנים שבו (בעיקר Rock 'n' Roller Coaster וה- Tower of Terror). בדיסני רוצים למשוך קהל בחזרה גם אל צידו השני של הפארק, ולטובת כך פותחים חוויה חדשה לחלוטין שסובבת את הדמויות מהסרט 'מכוניות' (Cars), ובראשן ספידי מקווין.
אנחנו כבר יודעים שיקראו לה – Lightning McQueen's Racing Academy, היא תהיה ממוקמת בקצה של סאנסט בולוורד, בין ה-  Rock 'n' Roller Coaster וה- Tower of Terror, וצפויה להיפתח ממש בקרוב – בסוף חודש מרץ (2019).
נוכל לפגוש בה את ספידי מקווין כדמות אנימטרוניקה מתקדמת, שצפויה להיות אינטראקטיבית ולייצר אינטראקציה עם הקהל.

מה עוד קורה בהוליווד סטודיוז:

מלבד האטרקציה החדשה של ספידי מקווין, נפתחה בסוף השבוע שעבר חגיגת 'משפחת סופר על', עם הזדמנות (היחידה בדיסני וורלד!) לטעום את העוגיות של ג'ק ג'ק התינוק – עוגיות נאם נאם (Num Num Cookies), ולהכנס ל-Mode Experience שם תוכלו לראות תצוגה של חליפות גיבורי על, ואף לפגוש את עדנה מוד (מעצבת תלבושות העל מסדרת הסרטים).
בנוסף, תוכלו להצטרף לדמויות אהובות מהסרט במסיבות ריקודים בסגנון שנות ה-60, גם הן באותו מתחם. חגיגת 'משפחת סופר על' צפויה להמשך בהוליווד סטודיוז עד ספטמבר.

עוד הזדמנות חדשה ומרגשת – היא אפשרות המפגש (Meet & Greet) עם מייק וסאלי מהסרט 'מפלצות בע"מ'. נדיר למצוא את שני אלה יחד בפארקים, ובכלל – מפגש עם מייק ווזאוסקי, על אף היותו דמות מאד פופולרית הוא נדיר מאד.

עכשיו תורכם:

מה אתם חושבים שעוד חסר בהוליווד סטודיוז? לקראת מה מהפתיחות החגיגיות אתם הכי מתרגשים? האם ביקרתם כבר באזור של 'צעצוע של סיפור'? ספרו לי בתגובות!

מתכננים טיול לדיסניוורלד? צריכים עזרה? אשמח לעזור לכם בתכנון הטיול המושלם עבורכם.

שתפו אותי 🙂