תמונות ראשונות של גורת הג'ירפות הצעירה | אנימל קינגדם, דיסניוורלד

לפני כחודשיים נולדה באנימל קינגדום (דיסני וורלד, אורלנדו) ג'ירפה מסוג מאסאי, העונה לשם איי-לה. השבוע הצטרפה לראשונה לאמה לאזור המחיה הפתוח שלהם בסוואנה של קלימנג'רו ספאריז (Kalimagaro Safaris), ושבתה את ליבם של האורחים ומדריכי הסיור שהצליחו לראות אותה.

באמצעות אנימל קינגדם, עושה חברת דיסני מאמצים גדולים לסייע בשיקום מינים שנמצאים בסכנת הכחדה (בינואר השנה נולד אוגוסטוס, ההיפופוטם הראשון שנולד בפארק מזה 13 שנים). איילה היא תוספת מבורכת לעדר ג'ירפות המאסאי של אנימל קינגדום. הוריה – לילי וג'ורג', נבחרו להתרבות על ידי תוכנית השרדות מינים (Species Survival Plan – SSP), שעובדת בשיתוף איגוד גני החיות והאקווריומים על מנת להבטיח הרבעה אחראית של מינים הנמצאים בסכנת הכחדה.

איילה הג'ירפה אנימל קינגדום, דיסניוורלד

All Images are official by Disney, Through Disney Parks Blog

איילה מעוררת התרגשות רבה בקרב האורחים, אך במיוחד עובדי דיסני, ה-קאסט ממברז, אשר עובדים בסביבת החיות. קלי וולדו, הקאסט ממבר שבסרטון, היא מדריכה בווילד אפריקה טרק (Wild Africa Trek) שבאנימל קינגדם. היא מספרת על היום הראשון בו איילה יצאה לגלות את הסוואנה.

עכשיו תורכם:

מתרגשים לקראת ההגעה של רכבת ההרים של טרון? איזה עוד מתקנים חדשים אתם חושבים שצריכים להגיע למג'יק קינגדם? ספרו לי בתגובות!

מתכננים טיול לדיסניוורלד? צריכים עזרה? אשמח לעזור לכם בתכנון הטיול המושלם עבורכם.

שתפו אותי 🙂