חמש (וקצת) סיבות להתארח בריזורט של דיסני | דיסניוורלד

הריזורטים של דיסני הם הרפתקה בפני עצמה, וגם בחישוב הכלכלי, על אף שהם לא זולים, ברוב הפעמים אני מוצאת את עצמי ממליצה להתארח באחד מהם אם אתם מתכוונים לבלות מספר ימים בפארקים של פלורידה. כאמור יש מגוון ריזורטים (מעל 25), ולכל קבוצה או משפחה יש את הריזורט שמתאים לה ביותר.

אני מודה, בעקבות הקורונה דיסני ביטלו לא מעט מהיתרונות של שהות בריזורט. דברים שהיו משדרגים את החוויה כבר לא רלוונטיים – הזמנה מוקדמת של Fast Pass+, מג'יק בנד חינם, Extra Magic Hours ועוד רגע גם ה-Magical Express לא תהיה איתנו יותר.
ובכל זאת, הריזורט הוא יותר ממיטה ללילה – גם אם אתם מתכוונים לבלות מבוקר עד ערב בפארקים.

5. מג'יק בנד בהנחה

המג'יק בנד הוא המפתח שלך לעולם. נכון, אפשר להתנהל בלעדיו, אבל הרבה יותר קל איתו. הוא המפתח שלכם לחדר, כרטיס הכניסה שלכם לפארק (ולתור שלכם בGenie+), הוא הארנק שלכם (בהנחה ואתם מחברים אליו את כרטיס האשראי שלכם), והכל בצמיד יד צבעוני ונוח. ניתן לרכוש Magic Bands בפארקים בעלות שמתחילה מכ-19.9$ (ויכולה להאמיר גם למעל 30$ לצמידים מעוצבים), ובעבר אורחי הריזורטים היו זכאים למג'יק בנדס במתנה. היום זה כבר לא המצב, אבל אורחי הריזורטים יכולים לרכוש את שלהם מראש בעלות של 10$ בלבד – עד 6 ימים לפני תאריך ההגעה.

סיבות להתארח - ריזורט של דיסני וורלד

4. הפסקת צהריים

כבר ציינתי לא פעם כמה הימים בפארקים מעייפים, וכמה חשוב לקחת את הזמן לעצור רגע ולנוח (גם אם אתם מטיילים עם ילדים, אבל גם אם לא). ההמלצה שלי היא לעשות את ההפסקה הזו באמצע היום – בדרך כלל חם מאד (בכל זאת, פלורידה), אלו השעות בהן הפארק הכי עמוס, בשאיפה שהגעתם מוקדם בבוקר – ואתם רוצים לשמור כוחות למופעים המיוחדים שבערב. לקחת שעתיים בצהריים, לחזור למלון, להתרענן, לנוח קצת, ולחזור לחלק השני של היום בכוחות מחודשים.

אם אתם ישנים בריזורט, הפסקת הצהריים תהיה פשוטה הרבה יותר. תחסכו הרבה זמן של נסיעות, הגעה עד החניה, חניה מחודשת כאשר תחזרו ועוד. במקום כל זה – קפיצה קטנה עם האוטובוס / המונורייל / הסקיילינר / הסירה (תלוי באיזה ריזורט אתם ישנים), ואתם במלון. ואגב כל התחבורה הנוחה הזו, אני מגיעה לנקודה הבאה שלי.

3. תחבורה חינמית

ולא רק חינמית, גם יעילה ונוחה מאד. אל הפארקים, בין הפארקים ואפילו משדה התעופה ואליו, אם אתם מתארחים בריזורט של דיסני – אין לכם מה לדאוג. כל הפארקים, המלונות והאטרקציות מחוברים זה לזה באמצעות אוטובוסים, סירות והמונורייל. האוטובוסים (וגם המונורייל והסירות) יוצאים כל 15-20 דקות – אפילו יותר בשעות העומס, וכולם ללא יוצא מן הכלל חינמיים לשימוש לאורחי הריזורטים.

מלבדם, דיסני עוד מספקת לאורחי הריזורטים הסעה (המג'יקל אקספרס – Magical Express) סופר נוחה משדה התעופה של אורלנדו אל הריזורטים השונים, וגם הסעה לשדה התעופה בסוף השהות, שכוללת עמדת צ'ק-אין עוד בריזורט (כולל לקיחה ושליחה של המזוודות). בהנחה ואתם מגיעים לאורלנדו בטיסה, תוכלו לחסוך כך שכירת רכב ותשלום על חניות.  טיפ נוסף – גם אם אתם מתכוונים לבקר בפארקים אחרים באורלנדו (יוניברסל סטודיוז – Universal Studios Florida, סי וורלד – Sea World וכו'), ניתן לקחת מונית באובר. השירות שלהם נוח מאד, מסודר ומאובטח.

חשוב לי לציין – המג'יקל אקספרס אמורה לפרוש בינואר 2022, ועוד לא ברור מה ואם יחליף אותה. אבל בנתיים, היא כאן.

סיבות להתארח - ריזורט של דיסני וורלד נוף שקיעה

2. הזמנות מוקדמות

הזמנת מקום מראש למסעדות (Table Service, מסעדות בשירות מלא) רצויה מאד. בטח בתקופות העומס של הפארקים אבל לא רק – קורה לא מעט שכניסה למסעדה בלי הזמנת מקום מראש פשוט לא מתאפשרת. דיסני ממליצים להזמין מקום 180 ימים מראש – אז נפתחת אפשרות ההזמנה לכלל האורחים. מבקרים שמתארחים בריזורטים, יוכלו להזמין מקום למסעדה (זה נקרא ADR – Advanced Dining Reservations) 180+ עשרה ימים נוספים. מה זה אומר? שתוכלו להזמין מקומות 180 מראש לכל משך השהות שלכם. בזמן זה, רבות מהמסעדות כבר מוזמנות ומלאות לחלוטין (בעיקר הפופולריות ביותר, כמו Be Our Guest  שבפארק מג'יק קינגדם או הקנטינה של אוגה בהוליווד סטודיוז).

1. כניסה מוקדמת לפארקים

השעות הנוספות (Extra Magic Hours), היו ה-הטבה למי שמתארח בריזורטים של דיסניוורלד. מאז הקורונה הן אינן איתנו יותר, והוחלפו – נכון לכרגע – באפשרות כניסה של חצי שעה לפני שעת הפתיחה הרשמית של הפארקים.

סיבות להתארח - ריזורט של דיסני וורלד אווירה

הבטחתי חמש וקצת סיבות, והנה הסיבה הנוספת שלי, שלא ניתן למספר או לדרג אותה – והיא השלמת הקסם של דיסני. דיסניוורלד הוא מקום קסום לגדולים וקטנים גם יחד, והריזורטים מאפשרים לך לא לצאת מה"בועה" של דיסני במשך כל זמן השהות שם. העיצוב, היחס המיוחד מה-Cast members (חברי הצוות), פעילויות הערב שיש רק בריזורטים – הופכים את החוויה כולה לייחודית וקסומה.

בכנות, השינויים האחרונים מבאסים. מאד. ועדיין, יש קסם מיוחד בשהות בריזורט של דיסני שאי אפשר למצוא במקומות אחרים.

עכשיו תורכם:

האם הזדמן לכם לשהות באחד הריזורטים שבדיסני וורלד? אם כן, באיזה מהם? באיזה ריזורט הייתם רוצים לשהות בביקור הבא שלכם?

מתכננים טיול לפארקים של דיסני וורלד? צריכים עזרה? אשמח לעזור לכם בתכנון הטיול המושלם עבורכם.

שתפו אותי 🙂