פיראטים ובנות ים - חוויות חדשות בריזורטים של דיסני | דיסניוורלד

הריזורטים של דיסני באורלנדו הם הרבה יותר מאשר מקום להניח את הראש לשנת לילה. מעבר לעיצוב הקסום, השירות המעולה והיתרונות שניתנים לאלו שלנים בהם, יש הרבה מה לעשות בריזורטים השונים – גם בלי צורך בכרטיס כניסה לפארקים.
בזמן הקרוב הולכות להצטרף פעילויות חדשות ומגניבות לרשימת הדברים שאפשר לעשות בריזורטים, וביניהן – צוות הפיראטים של קפטן הוק, ובית ספר לבנות (ובני!) ים!

Captain Hook's Pirate Crew:

החל מה-28 באפריל (2019) צוות הפיראטים של קפטן הוק ילמד ילדים את דרכם של הפיראטים בסוג של 'חפש את המטמון' הרפתקני ומאתגר ב- Disney's Beach Club Resort. הפעילות, שתהיה פתוחה לילדים בגילאי 4-12 תיקח אותם ברחבי הריזורט בעקבות רמזים ובחיפוש אחר תיבת אוצר, כולל הפלגה באגם שצמוד לריזורט.
לסיום, לאחר שיימצא האוצר, הילדים יצטרפו לארוחת פיראטים חגיגית שתכלול מנות כמו 'קציצות תותחים' (Cannon Meatballs) וספגטי ברוטב זהב, ותיבת אוצר של פירות לקינוח.
כרגע המחיר עומד על $55 (פלוס מע"מ) לילד, וכמובן שמצריך הזמנת מקום מראש.

פיראטים ובנות ים בריזורטים של דיסני וורלד

Image – official by Disney, Through Disney Parks Blog

Mermaid School:

החל מאמצע מרץ (2019) מזמינים אתכם בדיסני להפוך לבני ובנות ים, ממש כמו אריאל! אורחים בני 4 ומעלה (הפעילות מתאימה גם למבוגרים) יכולים להשתתף בשיעור של שעה בו יותאם להם סנפיר המתאים לשחייה, ויוכלו לקחת חלק בשלל פעילויות שילמדו אותם לשחות כמו בני ובנות ים אמיתיים.
הפעילות תתרחש בתאריכים נבחרים בריזורטים הבאים: Disney's Art of Animation Resort, Disney's Caribbean Beach Resort, Disney's Yacht and Beach Club Resorts, ונכון לעכשיו מתומחרת ב-$50 (פלוס מע"מ) לאדם.

בת הים הקטנה - אריאל בנות ים

עכשיו תורכם:

איזה ריזורט בדיסניוורלד הוא המועדף עליכם? מכירים פעילות שווה שאסור לפספס? ספרו לי בתגובות!

מתכננים טיול לדיסניוורלד? צריכים עזרה? אשמח לעזור לכם בתכנון הטיול!

שתפו אותי 🙂