חגיגות 90 למיני ומיקי מאוס - Get Your Ears On

טסים בקרוב לדיסנילנד קליפורניה? זכיתם! ב-18 בינואר מתחילה בדיסנילנד חגיגה מיוחדת לרגל יום הולדת 90 לעכבר המפורסם בתבל. זו עומדת להיות החגיגה הגדולה ביותר בהיסטוריה של דיסנילנד החוגגת את מיקי מאוס (ואת זוגתו מיני כמובן).
החגיגה תביא איתה אלמנטים עיצוביים מיוחדים לפארקים, הופעות ומצעדים חגיגיים וכמובן – אוכל ייחודי ומשעשע שיהיה ניתן להשיג בתקופת החגיגה בלבד.
אז מה יהיה לנו?

מופעי הקרנות ברחבי הפארק - Mickey's Mix Magic:

יפתח את המסיבה ב-18 בינואר יהיה מופע חדש לגמרי שנקרא 'Mickey's Mix Magic', ויחגוג – איך לא – את מיקי מאוס. המופע, שיתרחש בדיסנילנד פארק יכלול מסיבת ריקודים בניצוחו של דיג'יי מיקי מאוס, ובחלק מהערבים – יתווסף גם מופע זיקוקים מרהיב כמו שרק בדיסני יודעים לעשות.
המוזיקה תכלול את השיר החדש שיצא לכבוד יום ההולדת – 'It's a Good Time', יחד עם שירים מוכרים ואהובים כמו – Friend Like Me, Everybody Wants to be a Cat, Un Poco Loco, I Wanna Be Like You, ואיך אפשר בלי – Let it Go.
המופע יוקרן במספר מקומות ברחבי הפארק – מיין סטריט, הכניסה למתקן It's a Small World, ובהמשך גם על מסכי מים על Rivers of America. כאשר כל אזור צפייה יזכה במופע הקרנות מותאם משלו, כך שניתן יהיה לראות את המופע מספר פעמים ולקבל חווית צפייה שונה לחלוטין בכל פעם.

מופע זיקוקים - חגיגות 90 למיקי מאוס ומיני, דיסנילנד קליפורניה

  All Images are official by Disney, Through Disney Parks Blog

מצעד יום חדש - Mickey's Soundsational Parade:

מצעד היום האהוב חוזר לדיסנילנד החל מה-25 בינואר. עם שני רכבים חדשים לחלוטין, מיקי יוביל את המצעד יחד עם עוגת יום הולדת ענקית המלווה בזוג הסנאים צ'יפ ודייל.
גם מסיבת הריקודים "Get Your Ears On" תתחיל ב-25 בינואר, בכל ערב ב- Tomorroland Terrace. אורחים יוכלו לרקוד יחד עם דמויות דיסני אהובות לצלילי שירים פופולריים מכל הסרטים הכי גדולים.

חודש וולנטיינס:

כדי לחגוג את אהבתם של מיקי מאוס ומיני מאוס, הופכים בדיסנילנד את יום האהבה לחודש האהבה. הפארק יתקשט לכבוד המאורה, כולל פורטרט של מיקי מאוס מפרחים. אורחים יוכלו לבחור לקחת חלק במשחק חפש את המטמון של מיני מאוס לכבוד וולנטיינס דיי ברחבי הפארק. על האורחים המעוניינים להשתתף יהיה לרכוש מפה ומדבקות של הפעילות בחנויות נבחרות בפארק, ולצאת לחפש רמזים נסתרים שמיני השאירה למיקי. 'חודש האהבה' יהיה בין התאריכים 22 בינואר ועד ה-18 בפברואר.

בנוסף, כמו שעושים בדיסני בהצלחה מרובה – יצאו לכבוד המאורע מגוון מרגש של מאכלים מיוחדים לזמן מוגבל. 

עכשיו תורכם:

איך אתם חוגגים את יום ההולדת של מיקי מאוס? מה מהאירועים החגיגיים נשמע לכם המיוחד ביותר?

מתכננים טיול לדיסנילנד קליפורניה? צריכים עזרה? אשמח לעזור לכם בתכנון הטיול המושלם עבורכם.

שתפו אותי 🙂