טיפים לאינטראקציה עם דמויות בפארקים של דיסני

אחד הדברים שמצליחים לרגש גדולים כקטנים בביקורים בפארקים של דיסני, היא האפשרות לפגוש את הדמויות האהובות של דיסני במציאות, להצטלם איתן, לבקש חתימה ובכללי, לנהל אינטראקציה מהנה. הסטנדרטים של דיסני עם אנשי הצוות המגלמים את הדמויות הם בלתי מתפשרים, ומאפשרים לייצר חוויה כוללת בלתי נשכחת למבקרים בכל גיל.

על מנת למקסם את ההנאה מהמפגשים האלו, יש מספר דברים שחשוב לדעת והרבה המלצות שאפשר ליישם כדי להפוך כל אינטראקציה למהנה וזכירה אפילו יותר.

מה צריך לדעת?

ככלל, הדמויות מתחלקות לשתיים  – דמויות פנים (Face Characters) ודמויות פרווה  (Fur Characters). דמויות פנים הן בעצם… כל הדמויות שבהן אנו רואים את הפנים האמיתיות של השחקן – הנסיכות, הפיות, חלק מגיבורי העל והרשעים. דמויות אלו יכולות לדבר איתך. דמויות פרווה יהיו אלו בתוך התחפושות המלאות – מיקי וחבורתו, לילו וסטיץ', ג'יני וכו'. להם בד"כ אסור לדבר בכלל. האינטראקציה איתם תהיה באמצעות שפת גוף, ואם יש צורך המלווים של הדמויות יצטרפו כדי לסייע בתקשורת. זהו פרט חשוב שיעזור לכם להתנהל טוב יותר מול הדמויות ולהיות מוכנים להוציא את המירב מהמפגש הקצר

טיפים לאינטראקציה עם דמויות - דיסנילנד דיסניוורלד - פו הדב

את מי אני פוגש?

דעו באיזה תור אתם עומדים, ומי הדמות שאתם עומדים לפגוש. נשמע בסיסי, אני יודעת. ובכל זאת, לא פעם אנשים עומדים בתור לפגוש דמות מבלי לדעת מי הדמות שלפניהם. אם אתם לא מכירים את הדמות – חבל על הזמן שתעמדו בתור. יותר מזה, עדיף שתכירו את הסיפור שלהן.

אפשר חתימה?

חתימות מהדמויות זה כיף. הם מתאמנים על זה חודשים, והחתימות שלהם יהיו תמיד אחידות ומדוייקות. אבל יש כמה דברים שחשוב לזכור:

  • אם אתם רוצים חתימה – הכינו את כלי הכתיבה והדבר עליו אתם רוצים שיחתמו מראש. אם אתם מחתימים בספר חתימות, פיתחו בעמוד המיועד עוד לפני שניגשתם אל הדמות. הזמן של המפגשים קצר, אל תבזבזו אותו על לדפדף בפנקס (יש לכם מספיק זמן בתור), ואל תגרמו לאלה מאחוריכם לחכות סתם.
  • באותו נושא – הקפידו שכלי הכתיבה יהיה מותאם לדמות שאמורה לחתום. זה נכון בעיקר לגבי דמויות פרווה. זכרו שהידיים שלהן מצויות בכפפות גדולות שמקשות על התנועה. בחרו עט גדול או טוש שיהיה נוח לאחיזה. כמו כן, שימו לב שיש דמויות שהתלבושת שלהן בנויה כך שהן לא יכולות לחתום (המלך לואי מספר הג'ונגל למשל).
  • תהיו יצירתיים, בגבולות ההגיון. הדמויות יכולות בהחלט לחתום בפנקס, אבל לא רק. חולצות, כובעים, מסגרת של תמונה… שימו לב שהן לא יחתמו על אביזרי לבוש שנמצאים עליכם (החולצה שאתם לובשים – לא, חולצה שהבאתם בתיק – כן) ולא על איברי גוף (!).
טיפים לאינטראקציה עם דמויות - דיסנילנד דיסניוורלד - ילדות

אינטראקציה עם דמויות פנים:

  • שאלו שאלות או העלו נושאים שרלוונטיים לדמות, תוכלו לשאול על בני הזוג שלהן, על אירועים שקרו להן, על מקומות שביקרו בהם. תוכלו לספר להן עליכם (בנושאים רלוונטיים כמובן). שאלו את היפיפיה הנרדמת אם היא אוהבת לנמנם, את טיאנה מי מטפל במסעדה שלה בזמן שהיא פה, את סינדרלה איפה סנדל הזכוכית שלה… הבנתם את הקטע.
  • חשוב לדעת שהחוקים של הדמויות נוקשים מאד, והן מחוייבות בכל זמן נתון להיות נאמנות לדמות שלהן. הן לא מכירות שום דבר מהעולם החיצון, אך יכירו את הסיפור שלהן מילה במילה. אל תתגרו בזה. אל תנסו לשאול אותן שאלות מחוץ לתחום. זה מרגיז, זה לא מקובל ולא לעניין.

מה להביא?

הביאו חפצים או לבשו בגדים שקשורים לדמות, זה תמיד יוצר אינטראקציה כייפית. אחת האינטראקציות היותר מצחיקות שהיו לי הייתה כלבשתי חולצה עם ציור של אורסולה ביום שפגשנו את אריאל (בת הים הקטנה).

טיפים לאינטראקציה עם דמויות - דיסנילנד דיסניוורלד - מיקי ומיני

מה לעשות?

דברו עם הדמות! לא עם הצלם, לא עם האנשים מסביב. הם יגיבו, זה יהיה כיף. גם עם דמויות פרווה. אולי הם לא יענו במילים, אבל תסמכו עליהם – זה מה שהם עושים (אם אתם ממש מודאגים מהעניין, תדעו שלכל דמות פרווה יש עוזר, שנמצא שם בדיוק בשביל לעזור בתרגום השיחה עם הדמויות, וזה עובד!).

והכי חשוב – תהנו!! הדמויות ישמחו לאינטראקציה עם ילדים וגם עם מבוגרים. זה כיף, זה שמח, זאת אחת החוויות הכי מרגשות שיש בפארקים. אל תוותרו עליה!

ומה לגבי הילדים שלי?

בסבירות גבוהה – הילדים שלכם יתרגשו מאד לפגוש את הדמויות האהובות עליהם, והדמויות טובות במיוחד באינטראקציה עם ילדים. הכל יעשה בעדינות, בטוב טעם ובצורה נעימה ומשעשעת.

אבל, ילדים צעירים עלולים לחשוש מהדמויות. תארו לעצמכם, פו הדב, שבבית הוא בגודל של 30 ס"מ וכיף לי לחבק אותו – הוא פתאום ענק, בגובה של ההורים שלי.
אני ממליצה מאד – במידה ויש לכם ילדים צעירים, הראו להם סרטונים של אנשים פוגשים את הדמויות האהובות עליהם, הסתכלו יחד בתמונות של הדמויות בפארקים. זה יעשה להם הכנה למה שהם הולכים לפגוש, ועשוי לעזור בהפגת החששות.

דבר נוסף – הדמויות לא ירימו את הילדים שלכם. חלמתם על התמונה בה מיקי מאוס מערסל את התינוק הקטן שלכם? אתם יכולים לשכוח מזה. הם ישמחו להצטלם איתכם בזמן שאתם מחזיקים את הילד, לדבר אליו, לחבק… אבל לא ירימו אותו.
אגב, חלק מהסיבות לכך הן בטיחותיות – הנראות החלקית דרך המסכות והמגושמות של הגוף (כשמדובר בבובות פרווה בעיקר).

מפגשי דמויות בפארקים של דיסני - הקול בראש, אפקוט

עוד משהו שצריך לדעת?

אז חוץ מהכללים שכבר הזכרתי מעלה, יש עוד כמה דברים שחשוב לדעת:
תכננתם להציע נישואים? לגלות בצורה יצירתית את מין העובר לעולם? צלמי ה-Photo Pass בפארקים ישמחו לעזור לכם לתעד את הרגע, אבל אל תבקשו מהדמויות לקחת בזה חלק.
הן גם לא יחתמו על כרטיסי "החלמה מהירה" משום סוג. למה? כי אם משהו משתבש, דיסני לא רוצה לקחת חלק בעניין.
הצעת לה נישואים והיא אמרה כן? מעולה! זה הזמן לצרף את הדמות לחגיגה, הן יתרגשו יחד איתכן – וזו חגיגה של ממש.

עכשיו תורכם:

האם אתם אוהבים לפגוש דמויות בביקורים שלכם בפארקים? מי הדמות האהובה עליכם? יש טיפ חשוב שפספסתי? ספרו לי בתגובות! 

מתכננים טיול לאחד הפארקים של דיסני? צריכים עזרה? אשמח לעזור לכם בתכנון הטיול המושלם עבורכם.

שתפו אותי 🙂