אנימל קינגדם | דיסני וורלד, אורלנדו​

אנימל קינגדם (Animal Kingdom) הוא הפארק בעל השטח הגדול ביותר מהפארקים בדיסניוורלד שבאורלנדו, פלורידהכשמו (ממלכת החיות) כן הוא – מוקדש לחיות כולן: פרהיסטוריות, דמיוניות וכמובן אלו שניתן למצוא בטבע ברחבי הגלובוס.
הסמל של פארק זה הוא העץ הענק שנקרא – Tree of Life ונמצא ממש במרכזו. הגזע שלו מלא ביותר מ- 300 גילופים של חיות ויצורים (העץ לא אמיתי, אבל נראה טבעי לחלוטין).

האזור בו נמצא העץ נקרא Discovery Island, וממנו ניתן לצאת לאזורים השונים של הפארק. האזור אליו נכנסים בכניסה אל הפארק נקרא Oasis (המחובר אל Discovery Island), ומסביבו נמצאים שאר האזורים:
 Pandora: The World of Avatar, Africa, Asia, ואחרון חביב – DinoLand U.S.A.

בממלכת החיות של דיסני עובדים קשה לא רק כדי ליצור פארק מהנה למבקרים – אלא גם כדי ליצור תרומה אמיתית לאוכלוסיית החיות בעולם. כך למשל, מאז פתיחת הפארק ב-1998 נולדו בו יותר משמונה קרנפים לבנים – מין שנמצא בסכנת הכחדה ממשית בעולם. בעולם כולו נותרו כיום רק כ-11,000 קרנפים לבנים. 

מאחורי הקלעים של שטח הפארק מתבצעים מחקרים ומאמצים הקשורים לשימור החי, והחיות הגרות בשטחו זוכות לתנאים הדומים ביותר (עד כמה שאפשר) למקום מחייתן המקורי.

כל קשר בין האנימל קינגדם ל'גן חיות' הוא מקרי בהחלט, ולקרוא לו כך זהו עוול של ממש. אף בעל חיים שמגיע לכאן לא נלקח בשבי מהטבע – אלא אם מגיע למטרת שימור והצלה של הזן שלו, או לצורך הצלה ושיקום על ידי הצוות המנוסה של הפארק.

עובדה מעניינת נוספת – בכל הפארק לא ניתן למצוא קשיות או מכסים מפלסטיק לכוסות, וגם לא בלונים – וזאת על מנת למנוע פגיעה אפשרית בחיות.

מפת הפארק:

מפת הפארק - אנימל קינגדם דיסניוורלד אורלנדו

Park map is official by Disney

פארקים נוספים בדיסני וורלד:

פוסטים רלוונטיים לאנימל קינגדם:

שתפו אותי 🙂